اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد خبر داد

اعزام 480 نفر از گناباد برای حضور در مرقد بنیان‌گذار کبیر انقلاب

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: 480 نفر از شهرستان گناباد برای حضور در مرقد بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران اعزام می‌شود که این میزان نسبت به سال گذشته رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

اعزام 480 نفر از گناباد برای حضور در مرقد بنیان‌گذار کبیر انقلاب

محمد صفایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد اظهار داشت: 480 نفر از شهرستان گناباد برای حضور در مرقد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران اعزام می‌شوند که این میزان نسبت به سال گذشته رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

فرماندار گناباد افزود: چهاردهم خردادماه که مصادف با میلاد امیرالمومنین علی(ع) است، علاوه بر گرامیداشت این مناسبت فرخنده، یاد و خاطره امام خمینی(ره) نیز گرامی داشته می‌شود.

صفایی در ادامه با اشاره به برنامه‌های ستاد گرامیداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال امام(ره) در گناباد بیان داشت: با هدف تشویق مردم برای تعمق در وصیت‌نامه سیاسی الهی امام(ره)، مسابقه‌ای با رویکرد بررسی مبانی فکری و نظری ایشان در مورد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگزار می‌شود.

وی افزود: نشست‌های علمی در مراکز آموزش عالی گناباد، گردآوری دل‌نوشته‌های دانش‌آموزان با موضوع نامه‌ای به امام(ره)، توزیع لوح فشرده مستند روح‌الله و مسابقه پیامک ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی پیرامون شخصیت ایشان، آغاز طرح مطالعاتی بینش مطهر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر برنامه‌هاست.

فرماندار گناباد افزود: برپایی نمایشگاهی از آثار امام(ره) و مقام معظم رهبری در شهر کاخک و اعزام مبلّغان به روستاهای شهرستان گناباد از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول