اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری گنبدکاووس خبر داد

28 فروردین آغاز رقابت‎های ژیمناستیک کشوری در گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری گنبدکاووس گفت: 28 فروردین گنبدکاووس میزبان رقابت‎های کشوری ژیمناستیک خواهد بود.

28 فروردین آغاز رقابت‎های ژیمناستیک کشوری در گنبدکاووس

نورمحمد جعفری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس از گرگان با بیان میزبانی رقابت‎های لیگ کشوری ژیمناستیک در این شهرستان اظهار امیدواری کرد: کاپ قهرمانی در گنبدکاووس حفظ شود.

وی با اشاره به اهمیت ورزش و سلامت جسم و جان در دین اسلام افزود: تعادل روح و جسم برای یک انسان عبادت‎گر لازم و ضروری است و مهم‌ترین عامل حفظ سلامت و زیبایی جسم و روح در انسان مؤمن ورزش است که ریشه عمیقی در اعتقادات دینی ما دارد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس حفظ نشاط و شادابی جامعه را از ارکان داشتن یک جامعه شاد و سالم عنوان کرد و افزود: همه دستگاه‎های اجرایی برای میزانی بهتر این دوره از رقابت‎ها سعی و تلاش خواهند کرد.

رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان گنبدکاووس نیز گفت: گنبدکاووس با پیشینه قهرمانی در لیگ‎های کشور تنها شهرستانی است که خانه ژیمناستیک در آن استقرار خواهد یافت و تنها شهرستانی است که در هیئت رئیسه فدراسیون ژیمناستیک عضو دارد و تیم گنبدکاووس هر ساله به عنوان نماینده استان گلستان در لیگ‎های کشوری شرکت می‌کند.

علی خسروی تصریح کرد: ژیمناستیک رشته ورزش منحصر به فردی است که نیازمند 15 هزار ساعت کار علمی فشرده است تا قهرمانان را برای عرصه رقابت‎ها آماده کند.

وی با بیان اینکه تیم گنبدکاووس در رده نونهالان در سطح کشور حرف اول را می‌زند متذکر شد: نقطه قوت تیم گنبدکاووس ژیمناستیک هنری است و در آینده‌ای نزدیک در رشته نونهالان و نوجوانان قهرمانانی در سطح آسیا خواهیم داشت.

این مسئول در پایان اذعان داشت: با توجه به میزبانی خوب گنبدکاووس در رقابت‎های کشوری این شهرستان قابلیت میزبانی رقابت‎های بین‌المللی را هم دارا خواهد بود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول