اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ژیمناستیک چهارمحال و بختیاری:

آینده ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روشنی در انتظار ژیمناستیک چهارمحال و بختیاری است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ژیمناستیک چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به استعدادها و شور و اشتیاقی که جوانان نسبت به این رشته ورزشی دارند، آینده ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روشنی در انتظار ورزش ژیمناستیک این استان است.

آینده ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روشنی در انتظار ژیمناستیک چهارمحال و بختیاری است

نعمت‌الله ارژنگ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: مسابقات قهرمانی ایروبیک ژیمناستیک کشور که از 16 اسفندماه جاری با حضور 12 تیم از سراسر کشور در ایلام برگزار شد، دیروز به پایان رسید و تیم اعزامی این استان در مجموع تیمی به مقام دوم دست یافت.

وی در ادامه گفت: از این استان شش نفر در این مسابقات شرکت کردند که در قسمت سه نفری تیم چهارمحال و بختیاری مقام سومی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

ارژنگ عنوان کرد: در بخش انفرادی تیم این استان مقامی به دست نیاورد، اما در مجموع بر سکوی دوم این دوره از رقابت‎ها ایستاد.

دبیر هیئت ژیمناستیک چهارمحال و بختیاری به تعداد کم تیم‎های شرکت کننده در این رقابت‌ها اشاره کرد و بیان داشت: هنوز ورزش ایروبیک ژیمناستیک به همه استان‌ها نرفته است.

وی به وضعیت ورزش ژیمناستیک در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و ابراز داشت: در حال حاضر افزون بر یک‌هزار و 900 ورزشکار در رشته ورزشی ژیمناستیک در این استان فعالیت می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه این رشته ورزشی در این استان از استعدادها و ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است، گفت: با توجه به استعدادها و شور و اشتیاقی که جوانان نسبت به این رشته ورزشی دارند، آینده ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روشنی در انتظار ورزش ژیمناستیک این استان است.

دبیر هیئت ژیمناستیک چهارمحال و بختیاری نداشتن حامی را مهم‌ترین مشکل این هیئت عنوان کرد و ادامه داد: استعدادها و ظرفیت‌های بسیار خوبی در این رشته ورزشی در این استان وجود دارد که در صورت سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی صحیح با استفاده بهینه از این استعدادها می‌توان در کشور حرفی برای گفتن داشت.

وی از اجرای طرح استعدادیابی ژیمناستیک در این استان خبر داد و متذکر شد: با توجه به لزوم توسعه ورزش ژیمناستیک در سطح استان مهم‌ترین اقدام برای دستیابی به این هدف استعدادیابی است که این طرح با اساتید برتر کشوری در این رشته ورزشی در این استان دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول