اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی زنجان خبر داد

اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان از اعزام هشت تیم پزشکی به مناطق محروم این استان خبر داد.

اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم استان زنجان

اکبر نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در سال جاری و همزمان با 14 و 15 خرداد ماه سال جاری گروه‌های مختلف پزشکی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه چهار تیم از شهرستان خدابنده به مناطق محروم اعزام می‌شوند، افزود: همچنین چهار تیم از شهرستان زنجان همزمان با 14 و 15 خرداد ماه به شهرستان ماهنشان اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام این افراد انجام شده است، خاطرنشان کرد: این تیم‌ها از شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و زنجان به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

وی بر ضرورت توجه به مناطق محروم تاکید کرد و افزود: بسیج جامعه پزشکی به منظور خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

نظری با بیان اینکه از ابتدای سال جاری نیز اقدامات لازم برای اعزام تیم‌های پزشکی انجام شده است، افزود: در مناسبت‌های مختلف این تیم‌ها به این مناطق اعزام شدند.

وی از برنامه‌ریزی اعزام 500 تیم پزشکی به مناطق محروم استان زنجان در سال جاری خبر داد  و گفت: تا کنون تیم‌های مختلفی اعزام شده و در ادامه سال نیز این روند ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با اشاره به اعزام هر ساله تیم‌های پزشکی از استان زنجان به مناطق محروم افزود: خدمات رایگان به افراد ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: بسیج جامعه پزشکی فعالیت خود را به طور جدی در سال جاری آغاز کرده است و تیم بسیج جامعه پزشکی در زمینه اعزام متخصصان به مناطق محروم و ارائه خدمات بهداشتی درمانی، رتبه خوبی دارد.

نظری به اعزام متخصصان رشته‌های مختلف به مناطق محروم اشاره کرد و افزود: برخی از بیماران نیز توسط این متخصصان درمان می‌شوند.

وی تصریح کرد: در اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، تعدادی ماما و پرستار، تیم‌های پزشکی را همراهی می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان، خدمت‌رسانی به مناطق محروم را از وظایف بسیج جامعه پزشکی عنوان کرد و افزود:‌ به این منظور اقدامات لازم در استان زنجان انجام شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول