اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میناب:

موثرترین راه برای برطرف کردن مشکلات مناطق محروم سفرهای استانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار میناب گفت: حضور دولت در استان‌های مختلف کشور، ضمن آنکه موثرترین راه برای حل مشکلات و کمبودهای مناطق محروم است، شادی و نشاطی را در میان مردم ایجاد می‌کند که در هیچ یک از دولت‌های گذشته سابقه نداشته است.

موثرترین راه برای برطرف کردن مشکلات مناطق محروم سفرهای استانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، مسعود قانعی‌فرد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفرهای استانی هیئت دولت و رئیس جمهور تحول و انقلابی بزرگ در مسیر خدمتگزاری و تامین عدالت اجتماعی است.

وی افزود: حضور دولت در استان‌های مختلف کشور، ضمن آنکه موثرترین راه برای حل مشکلات و کمبودهای مناطق محروم است، شادی و نشاط را در میان مردم ایجاد می‌کند که در هیچ یک از دولت‌های گذشته سابقه نداشته است.

فرماندار میناب سفرهای استانی هیئت دولت را نشانه بارزی از مردمی بودن دولت و عزم راسخ مسئولان برای محرومیت‌زدایی و زدودن غبار فقر از چهره مناطق شهری و روستایی دانست و بیان داشت: دولت با عزمی راسخ و تمام توان در دور افتاده‌ترین و محروم‌ترین نقاط کشور حضور یافته و کارهای اساسی و بزرگی را نیز آغاز کرده که بسیاری از این طرح‌ها به بهره‌برداری رسیده و بسیاری نیز به زودی به بهره‌برداری خواهند رسید.

قانعی‌فرد یادآور شد: بدون شک می‌توان گفت که هیچ دولتی به اندازه دولت نهم و دهم در برقراری ارتباط نزدیک و صمیمی با مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان تلاش و کوشش نکرده و به اندازه این دولت نیز همراه و هم‌گام با مردم نبوده است.

وی اضافه کرد: دولت با این سفرها تلاش می‌کند به محرومیت‌ها و عقب‌ماندگی‌های نقاط مختلف کشور خاتمه دهد، مردم نیز به پاس قدردانی از دولت هر چه در طبق اخلاص دارند در حمایت از دولت و اجرای طرح‌های مهم، در صحنه حاضر می‌شوند که این تعامل و تفاهم متقابل، اساسی‌ترین عاملی است که توسعه و پیشرفت کشور را به دنبال دارد.

قانعی‌فرد در ادامه افزود: دولت خدمتگزار برای اثربخشی سفرهای استانی و نتیجه‌بخشی مصوبات سفرها، طرح مهر ماندگار را اجرا می‌کند که با اجرای این طرح‌ها هزاران طرح و پروژه بزرگ و اساسی در استان‌ها به بهره‌برداری رسیده و مردم مسلمان و انقلابی ایران از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول