اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

تسریع در اجرای هدفمندی یارانه‌ها جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی تسریع در اجرای هدفمندی یارانه‌ها را ضروری دانست و گفت: امیدواریم مجلس جدید اهتمام بیشتری در همراهی دولت داشته باشد تا با اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها شاهد گشایش در اقتصاد کشور باشیم.

تسریع در اجرای هدفمندی یارانه‌ها جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، احمد علیرضابیگی در همایش خانواده‌های شاهد و ایثارگر چاراویماق، تاکید کرد: دولت خود را متعهد به رفع مشکلات خانواده‌های شهدا می‌داند.

وی در ادامه از مقام والای شهیدان انقلاب اسلامی تجلیل کرد و افزود: جنگ هشت ساله، صحنه رویارویی اسلام با تمام ابرقدرت‌ها بود و پیروزی در این نبرد از آن ملت ایران و در واقع تفکر دینی و اسلامی بود.

بیگی خاطرنشان کرد: حاکمیت اسلام زمینه سعادت و تعالی ملت ایران را فراهم کرده و تمام سرمایه‌ای که ما از اندیشه امام‌خمینی(ره) اندوخته‌ایم در هر مقطعی از انقلاب راهگشا بوده است.

وی با بیان اینکه گذشت زمان نباید موجب فراموشی تاریخ شود، افزود: دولت خود را متخلق به اندیشه تابناک امام راحل و تبعیت از مقام معظم رهبری می‌داند و با همین تفکر نیز مورد اعتماد مردم قرار گرفته است.

بیگی با اشاره به عزم جدی دولت در تامین عدالت و ایجاد فرصت‌های عادلانه در عین توسعه و پیشرفت گفت: با اجرای هدفمندی یارانه‌ها، مردم ایران بعد از 60 سال از ملی شدن صنعت نفت، وجود این ثروت را احساس کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اولویت‌کاری دولت پس از تامین مسکن جوانان، اشتغال است، افزود: این موضوع باید در عرصه کار و تولید محقق شود و این مستلزم برخی تحولات و سختی‌ها و نیازمند همراهی و همدلی اجتماعی است.

بیگی با بیان اینکه استقلال سیاسی بدون استقلال اقتصادی مفهومی ندارد، گفت: قطع وابستگی اقتصاد به درآمد نفت تبعاتی دارد که باید از آن عبور کنیم و اگر تولید اتفاق نیفتد نباید انتظار هیچ‌گونه گشایشی در این زمینه داشته باشیم.

وی تسریع در اجرای هدفمندی یارانه‌ها را ضروری دانست و افزود: امیدواریم مجلس جدید اهتمام بیشتری در همراهی دولت داشته باشد تا با اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها شاهد گشایش در اقتصاد کشور باشیم.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول