اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

پیشرفت نباید به بهای فقر و فلاکت باشد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی خود با بیان اینکه دولت توسعه همراه با عدالت را تعقیب می‌کند، گفت: پیشرفت نباید به بهای فقر و فلاکت بخش عظیمی از جامعه تمام شود اما این اصل در گذشته مورد توجه واقع نشد.

پیشرفت نباید به بهای فقر و فلاکت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در جمع مردم هشترود با بیان اینکه امام راحل تئوری ولایت‌فقیه را به یک الگوی عملی تبدیل کرد، افزود: سربلندی و موفقیت ما در عبور از گردنه‌های سخت، به‌خاطر اتصال و ارتباط با ولایت و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به تحولات منطقه خاطرنشان کرد: آنچه امروز اتفاق می‌افتد حاکی از اثرگذاری انقلاب اسلامی و بی‌اثر بودن تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان است.

استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت به توصیه رهبری، توسعه همراه با عدالت را تعقیب می‌کند، گفت: پیشرفت نباید به بهای فقر و فلاکت بخش عظیمی از جامعه تمام شود اما این نکته در گذشته مورد توجه واقع نشد و اکنون در سایه تلاش‌های دولت احمدی‌نژاد در ایجاد فرصت‌های عادلانه برای آحاد ملت ایران، مردم به تحقق عدالت در عین توسعه و پیشرفت امیدوار شده‌اند.

بیگی افزود: تامین امکانات و زیرساخت‌ها در نقاط دوردست، نتیجه نگاه عدالت‌محور دولت است که منابع را به سمتی هدایت کرده است که جوابگوی نیازهای مردم باشد.

وی با بیان اینکه گام دوم هدفمندی یارانه‌ها باید به سرعت اجرایی شود، گفت: اقتصاد یک پدیده زنده است و بلاتکلیف گذاشتن آن موجب خسارت‌های بزرگی می‌شود؛ از این رو دولت مصمم است که هدفمندی یارانه‌ها را تا پایان فعالیت خود به سرانجام برساند.

بیگی با انتقاد از ممانعت مجلس هشتم از اجرای گام دوم هدفمندی یارانه‌ها خاطرنشان کرد: در مجلس گذشته رفتار مناسبی با دولت نشد تا حدی که دولت حتی نتوانست ساعت کار کارکنان خود را تعیین کند.

وی افزود: البته مردم جواب این رفتار مجلس را در انتخابات دادند و تغییر بیش از دو سوم نمایندگان مجلس نشان‌دهنده خواست مردم برای تغییر این رفتار بود.

بیگی تاکید کرد: امیدواریم با همراهی مجلس جدید، هدفمندی یارانه‌ها با موفقیت به سرانجام برسد.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین با اقشار مختلف مردم هشترود در مسجد امام زمان این شهر به‌صورت چهره به چهره ملاقات کرده و دستور رسیدگی به مشکلات آنها را صادر کرد. 

شرایط اقتصادی جدیدی در راه است

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین در جمع مردم روستای بسیط از توابع هشترود گفت: شرایط اقتصادی جدیدی در راه است و همه باید خود را آماده تغییر و تجدیدنظر در شیوه زندگی کنیم.

وی، تلاش جوانانی را که توسعه کشور را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند با ارزش خواند و افزود: کسانی که با تفکر انقلابی و بسیجی در حوزه کار و تولید وارد شده و وقت و سرمایه خود را وقف رونق اقتصادی کشور کرده‌اند، شایسته تحسین و قدردانی هستند.

بیگی تصریح کرد: استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه کشور و استان ما غنی از مواد معدنی است، گفت: این سرمایه بزرگ می‌تواند موجب اشتغالزایی و ارزش‌افزوده شود و باید به بهترین نحو از آن استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دولت خود را متعهد می‌داند که از فعالیت‌های تولیدی که موجب رونق اقتصادی مناطق مختلف می‌شود، حمایت کند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول