اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی:

هدفمندی یارانه‌ها دچار نگاه سیاسی شده است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: هدفمندی یارانه‌ها دچار نگاه سیاسی شده اما دولت مصمم به اجرای گام دوم این قانون است.

هدفمندی یارانه‌ها دچار نگاه سیاسی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی احمد علیرضابیگی در اجتماع بزرگ رزمندگان این شهرستان اظهار کرد: توسعه و پیشرفت، با محوریت عدالت، خواسته رهبری از تمام دولت‌های گذشته بود اما نتیجه تلاش آنها دستاوردی نداشت و این دولت احمدی‌نژاد بود که مطالبه مورد اشاره را محقق کرد و به‌عنوان مثال با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها توانست شکاف طبقاتی در جامعه را کاهش دهد.

وی با بیان این که هدفمندی یارانه‌ها دچار نگاه سیاسی شده اما دولت مصمم به اجرای گام دوم این قانون است افزود: جماعتی در کشور نمی‌خواهند گام دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرایی شود اما دولت مصمم است دو مرحله باقی‌مانده از این قانون را عملیاتی کرده و کاری در این زمینه برای دولت بعدی باقی نگذارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اقتصاد، موجود زنده است و بلاتکلیف گذاشتن آن به مصلحت نیست، افزود: دولت با اشراف خوب در حوزه اقتصادی، شرایطی را مهیا خواهد کرد تا مردم بتوانند اقتصادشان را مدیریت کنند.

وی با انتقاد از نوع رفتار مجلس هشتم در اجرایی کردن مراحل باقیمانده از قانون هدفمندی یارانه‌ها گفت: همین رفتارها باعث شد 200 نفر از نمایندگان مجلس هشتم در جریان انتخابات مجلس نهم مورد اقبال مردم قرار نگیرند.

بیگی گفت: به عبارت بهتر تغییر رفتار نمایندگان، مورد درخواست ملت ایران بود و این موضوع نویدبخش همراهی و تعامل بیش از گذشته نمایندگان دوره نهم مجلس با دولت در اجرای برنامه‌های تعریف شده قوه مجریه است.

استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش کشورهای غربی در لغو تحریم‌های اعمالی علیه کشور افزود: وقتی دشمنان ایران می‌بینند که کشورمان بدون مواجهه با مشکلی به توسعه خود ادامه می‌دهد، سعی می‌کنند با گرفتن امتیاز، تحریم‌ها را لغو کنند اما ملت ایران با تکیه بر باورهای دینی در مسیر متعالی حرکتش ثابت‌قدم خواهد ماند.

وی افزایش 14درصدی مشارکت مردم کشور در انتخابات مجلس نهم در مقایسه با انتخابات مجلس هشتم را یادآور شد و افزود: همین مشارکت گسترده باعث شد ادبیات نظام سلطه در برخورد با ایران تغییر کند و اکنون ایران جایگاه خود را به‌عنوان قدرت منطقه‌ای تثبیت کرده است. 

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول