اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

توان کشور با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها بیشتر می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در خصوص اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور گفت: اگر این تحول اقتصادی به‌طور کامل اجرا شود، توان کشور بیشتر می‌شود.

توان کشور با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها بیشتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در همایش فتح و پیروزی در تالار پتروشیمی تبریز اظهار کرد: در هر مقطعی گرانی وجود داشته و تلاش‌هایی برای کنترل و مهار آن صورت می‌گیرد.

وی همچنین در خصوص اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور گفت: عده‌ای در اجرای مرحله اول این قانون در مجلس موانعی ایجاد می‌کردند و این عده هم اکنون نیز در اجرای مرحله دوم سنگ‌اندازی می‌کنند.

وی افزود: اگر این تحول اقتصادی به‌طور کامل اجرا شود، قدرت کشور بیشتر می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری همچنین در ادامه سخنان خود در خصوص اقتدار مادی و معنوی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف گفت: جمعیت توانمند یکی از ابزارهای اقتدار هر کشوری محسوب می‌شود و ما باید مانع از پیری جمعیت کشور شویم.

میرتاج‌الدینی درباره نقش استراتژیک تنگه هرمز اظهار کرد: این تنگه یک نقطه قدرت برای جمهوری اسلامی است و 80 درصد نفت دنیا از این منطقه صادر می‌شود.

وی افزود: آمریکا همیشه نگران این نکته است که ایران این قدرت را دارد که هر موقع خواست می‌تواند تنگه هرمز را ببندد.

تاج‌الدینی در خصوص اقتدار معنوی ملت ایران گفت: آنچه ما را در این 33 سال با قدرت و صلابت نگهداشته است، ایمان و توکل جوانان به خداست و هیچ کشوری نمی‌تواند با وجود چنین جوانانی بر کشور ما غالب شود.

وی همچنین به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بسیج با ایمان راسخ و مستحکم پیروز تمام میدان‌ها بوده و در امر اقتصادی نیز نقش‌آفرینی می‌کند.

میرتاج‌الدینی نقش بسیج را در عرصه‌های مختلف تعیین کننده دانست و خواستار توجه جدی بسیجیان به امر تولید ملی شد و رسالت آنها را در جبهه اقتصادی عظیم برشمرد.

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول