اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری فارس تاکید کرد

آمادگی استانداری فارس برای اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری فارس گفت: دستگاه‌های اجرایی استان فارس، آماده اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها از مجموعه طرح تحول اقتصادی باشند.

آمادگی استانداری فارس برای اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محسن اردکانی در نخستین جلسه ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها در سال91، با اشاره به این که زمان دقیق اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها تعیین و اعلام نشده است، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی این استان باید با استفاده از تجربیات اجرای مرحله نخست این طرح عظیم ملی، آمادگی لازم برای اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها را داشته باشند.

وی خواستار ارائه پیشنهادات کارشناسی دستگاه‌های اجرایی این استان برای اجرای بهتر مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها به دبیرخانه این طرح در فارس شد و افزود: هم‌فکری و همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در اجرای مناسب مرحله دوم این طرح تاثیر به‌سزایی دارد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری فارس با تاکید بر این که هدف دولت در مرحله دوم طرح هدفمندسازی یارانه‌ها، تشویق افراد متمکن و ثروتمند جامعه برای انصراف اختیاری از دریافت یارانه‌ها است، گفت: دستگاه‌های اجرایی این استان به‌ویژه سازمان امور اقتصادی و دارایی برای تحقق این هدف و اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها برنامه‌ریزی کنند.

اردکانی با تاکید بر حل مشکل گازرسانی به واحدهای صنعتی که خارج از شهرک‌های صنعتی مستقر هستند، ابراز داشت: با آغاز مرحله دوم اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها، واحدهای صنعتی نباید با معضل تامین سوخت برای ادامه فعالیت خود مواجه شوند.

این جلسه با بررسی گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان فارس در زمینه اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و روش‌های ایجاد شرایط مناسب برای آغاز اجرای مرحله دوم این طرح به پایان رسید.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول