اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور عنوان کرد

کاهش 6.3 درصدی مصرف آب پس از هدفمندی یارانه‌ها

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از کاهش 6.3 درصدی مصرف آب در کشور پس از اجرای هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.

کاهش 6.3 درصدی مصرف آب پس از هدفمندی یارانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مسعود خشایی در  کارگاه آموزشی «تهیه و تدوین صورت‌های مالی سال 1390» شرکت‌های آب و فاضلاب شهری کشور سال 1390 را یکی از سخت‌ترین سال‌های شرکت‌های آب و فاضلاب دانست و اظهار کرد: با وجود تمام سختی‌ها با مدیریت، درایت و توانمندی مدیران و کارکنان شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور توانستیم از سال 90 با موفقیت، سربلندی و افتخار بیرون آییم.

وی با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در سال 90 تصریح کرد: این قانون به بهترین نحو ممکن در شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور اجرا شد و طبق گزارشات کمترین اعتراضات و شکواییه‌ها را در این خصوص از شرکت‌های آبفا و آبفار داشتیم.

معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به صرفه‌جویی 6.3 درصد میزان مصرف آب پس از هدفمندی یارانه‌ها در کشور اظهار داشت: میزان مصرف آب در کشور بیش از 4 میلیارد متر مکعب بود که پس از اجرای قانون هدفمندی این میزان به حدود 3 میلیارد و 750 میلیون متر مکعب کاهش یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه بیش از 90 درصد گزارش‌های حسابرسی سال مالی 89 شرکت‌های آب و فاضلاب کشور که در سال 90 ارائه شد مقبول بود، خاطرنشان کرد: بسیاری از گزارش‌های مالی شرکت‌ها شفاف و با رعایت تمام نکات ارائه می‌شود که این امر جای تقدیر و تشکر دارد.

خشایی در ادامه سخنان خود به تبیین نحوه تهیه و تدوین صورت‌های مالی در شرکت‌های آب و فاضلاب بر اساس ضوابط و مقررات پرداخت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در این کارگاه آموزشی، توسعه IT را در تمام حوزه‌ها و بخش‌ها از سیاست‌های اصلی شرکت آب و فاضلاب استان قم برشمرد و بیان کرد: در همین راستا با برنامه‌هایی که پیاده‌سازی کرده‌ایم بسیاری از فرایند‌ها در حوزه مالی و پشتیبانی را نیز به صورت الکترونیکی انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه پرداخت الکترونیکی به پیمانکاران و تنخواه داران و حذف گردش فیزیکی پول در سیستم از جمله اقداماتی است که در شرکت آب و فاضلاب استان انجام شده است، اظهار داشت: این اقدامات ضمن اینکه ارتقاء سلامت سازمان را به دنبال دارد ارتباط پیمانکاران با حوزه مالی را نیز بهبود می‌بخشد.

عبدالحمید توکلی‌بینا در بخش دیگری از سخنان خود پیاده سازی سامانه محب، اصلاح دارایی‌های ثابت و رسیدگی به حساب‌های باز سنواتی را از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان در حوزه مالی و پشتیبانی ذکر کرد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول