اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات لهستان

بانوان قزوینی در مرحله مقدماتی رقابت‌های پینگ‌پنگ ترمز کردند

خبرگزاری فارس: در رقابت‌های انفرادی مسابقات آزاد پینگ‌پنگ لهستان بانوان قزوینی مانند دیگر ورزشکاران ایرانی از صعود به مرحله دوم بازماندند.

بانوان قزوینی در مرحله مقدماتی رقابت‌های پینگ‌پنگ ترمز کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این رقابت‌ها در 17 گروه پیگیری شد که بهاره بابادی‌وند از خوزستان، فاطمه جمالی‌فر از البرز، رضوان بهرامی از قزوین، زهرا علوی از ماهشهر و سولماز رحمن‌محمدپور از قزوین بازی‌ها را به حریفان خود واگذار کرده و در مرحله مقدماتی حذف شدند.

از گروه دوم بهاره بابادی‌وند در برابر مارتا کراجواسکا از لهستان، کاتسیارنیا بایوا از بلاروس و ترزا کرفت از آلمان با نتایج سه بر صفر شکست خوردند و در رده‌بندی نهایی پس از رقیبانی از آلمان، بلاروس، و لهستان در رتبه آخر ایستادند.

در گروه سوم نیز فاطمه جمالی‌فر مقابل حریفانی از لهستان، رومانی و روسیه سه بر صفر شکست خورد و همانند بهاره بابادی‌وند در رتبه چهارم رده‌بندی نهایی گروه خود قرار گرفت.

همچنین رضوان بهرامی دیگر بانوی تنیسور ایران در رقابت‌های آزاد لهستان به مصاف ویتالیکا ونوک از لیتوانی رفت و با نتایج (11-8، 11-3 و 11-5) سه بر صفر بازی را به نماینده لیتوانی واگذار کرد.

بهرامی در بازی‌های بعدی خود در برابر کریستینا زتراستورم از سوئد با امتیازهای (11-2، 11-4 و 11-5) سه بر صفر شکست خورد و در بازی آخر خود نیز با همین نتیجه مغلوب ساندرا وابیک لهستانی شد و در نهایت در رتبه چهارم گروه هشتم ایستاد.

در دیگر بازی‌ها نیز زهرا علوی در گروه نهم با نتایج سه بر صفر مغلوب لیزاوتا کاراسیووا از بلاروس و روسی خنیفا از روسیه شد و البته در بازی آخر سکوتیت لیتوان را سه بر یک شکست داد و رتبه سوم رده‌بندی نهایی گروه نهم را کسب کرد.

سولماز رحمن‌محمدپور از گروه هفدهم به نسبت سایر بانوان تنیسور ایرانی عملکرد بهتری را به نمایش گذاشت و به غیر از باخت سه بر صفرش مقابل اوا جورکووا اسلواک، در سایر بازی‌هایش پیروز شد.

محمدپور جولیتا موکولوسکیت اهل لیتوانی را با نتایج (11-9، 10-12، 7-11، 11-9 و 2-11) سه بر دو شکست داد و نخستین برد خود را کسب کرد.

وی در بازی پایانی خود سیلویا فولوپ اهل مجار را سه بر دو مغلوب کرد و دو پیروزی را از سه بازی به دست آورد.

اما متأسفانه سولماز رحمن‌محمدپور با وجود اینکه همانند دو نفر نخست گروه هفدهم، پنج امتیازی بود به دلیل گیم‌شماری از صعود به مرحله دوم بازماند و در جایگاه سوم گروه خود قرار گرفت.

در بخش گروهی نیز زهرا علوی و سولماز رحمن‌محمدپور از تیم ایران در بازی نخست خود سه بر صفر در برابر آلمان تن به شکست دادند و از دور رقابت‌ها کناره‌گیری کردند.

به این ترتیب رضوان بهرامی و سولماز رحمن‌محمدپور دو بانوی تنیسور قزوینی از صعود به مرحله دوم رقابت‌های لهستان بازماندند و ایران نیز در بخش بانوان نماینده‌ای را در دوره‌های بعدی این رقابت‌ها ندارد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول