اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران خبر داد

تعیین جایزه 120 هزار دلاری در تور جهانی پینگ‌پنگ / رقابت 3 پینگ پنگ باز مازندرانی در چین

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران گفت: در مسابقات تور جهانی پینگ‌پنگ در کشور چین، سه ملی‌پوش مازندرانی به دیدار حریفان می‌روند.

تعیین جایزه 120 هزار دلاری در تور جهانی پینگ‌پنگ / رقابت 3 پینگ پنگ باز مازندرانی در چین

عباس زعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: مسابقات پینگ پنگ تور جهانی با شرکت 167 ورزشکار برتر جهان  از 22 کشور از فردا سوم خرداد به مدت چهار روز در شهر شانگهای چین برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات، تیم ملی مردان و زنان کشورمان با شش ملی‌پوش اعزام شد که از این تعداد سه پینگ‌پنگ باز از مازندران هستند.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران گفت: نیما عالمیان و پوریا عمرانی در قسمت مردان و محجوبه عمرانی نیز در بخش بانوان به عنوان سه ملی‌پوش مازندرانی در این مسابقات هستند.

زعفری در ادامه تصریح کرد: افشین نوروزی، پریسا صمدی و مریم صامت به عنوان دیگر ملی‌پوشان پینگ پنگ ایران در دو بخش مردان و زنان در تور جهانی چین هستند.

وی گفت: در مسابقات تور جهانی چین رحمت الله عالمیان مربی باتجربه مازندرانی به همراه اشرف بلوچی تیم ملی پینگ پنگ را همراهی می‌کنند.

رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران تصریح کرد: جایزه این دوره از مسابقات 120 هزار دلاری است که به نفرات برتر انفرادی و تیمی اختصاص خواهد یافت.

زعفری افزود: ملی‌پوشان مازندرانی در مدت حضور در اردوهای تیم ملی تمرینات خوبی پشت سر گذاشتند و از شانس‌های کسب مدال و جایزه در این رقابت‌ها محسوب می‌شوند.

رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران در پایان از کسب مقام سوم جهانی توسط نوشاد عالمیان پینگ‌پنگ باز مازندرانی در مسابقات تور جهانی کره جنوبی خبر داد.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول