اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی

مسابقات انتخابی کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان خراسان‌رضوی برگزار شد

خبرگزاری فارس: روز جمعه مسابقات انتخابی کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان خراسان‌رضوی به‌ منظور اعزام به مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور برگزار شد.

مسابقات انتخابی کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان خراسان‌رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، این مسابقات با حضور 33 کشتی‌گیر در بخش کشتی آزاد و 26 کشتی‌گیر در بخش فرنگی از شهرستان‌های مشهد، سبزوار، درگز، گناباد، قوچان، سرخس، فریمان، گلمکان و تربت‌جام برگزار شد.

نفرات برتر گروه‌های سنی هفت‌گانه کشتی آزاد گروه سنی A در وزن 63 کیلوگرم، کاظم گلاوی از شهرستان سرخس در وزن 69 کیلوگرم، وحید افروغی‌نیا از سرخس در وزن 76 کیلوگرم علیرضا رضازاده از مشهد، در وزن 85 کیلوگرم رضا شاهین‌مهر از مشهد و در اوزان 97 و 130 کیلوگرم به ترتیب جمشید مصطفائی از درگز و محمد دامادی از مشهد اعلام شدند.

ورزشکاران برتر گروه سنی B نیز در وزن 69 کیلوگرم حسین شمشیری از شهرستان قوچان، وزن 85 کیلوگرم مصطفی باقری از بخش گلمکان و در وزن 97 کیلوگرم رضا پوررسول‌درزی از مشهد معرفی شدند.

در این مسابقات علی حیدری و محمدعامل محرابی به ترتیب در اوزان 85 و 97 کیلوگرم هر دو از مشهد موفق به کسب مقام نخست در گروه سنی C شدند.

در وزن 58 کیلوگرم مجید محمدی از شهرستان تربت‌جام و در وزن 85 کیلوگرم نصرالله امیدوار از شهرستان قوچان نفرات برتر گروه D مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان خراسان‌رضوی شدند.

ورزشکاران مقام اول گروه سنی E این مسابقات نیز در وزن 58 کیلوگرم ناصر رحیم‌زاده از مشهد، وزن 76 کیلوگرم محمدعلی صبوری از مشهد، وزن 85 کیلوگرم علی‌اصغر فهیمی از مشهد، در وزن 97 کیلوگرم سهراب سراب از شهرستان قوچان و در وزن 130 کیلوگرم حسن طاهری‌حسن‌آباد از مشهد اعلام شدند.

در وزن 58 کیلوگرم گروه سنی F این مسابقات مهدی رئیسی‌یکتا از مشهد مقام اول را به دست آورد و در اوزان 63 و 76 کیلوگرم نیز به ترتیب عباسعلی احسن از قوچان و محمدرضا ستوده از مشهد نفرات برتر وزن‌های خود را به دست آوردند.

در گروه سنی G نیز در وزن 76 و 85 کیلوگرم محمدحسین عبداللهی و رمضان نیک‌نفس هر دو از مشهد مقام‌های نخست را کسب کردند.

نفرات برتر گروه‌های سنی هفت‌گانه مسابقات کشتی فرنگی پیشکسوتان خراسان‌رضوی نیز در گروه‌های سنی مختلف به شرح زیر اعلام شدند.

در گروه سنی A وزن 69، 76 و 85 کیلوگرم به ترتیب محمدرضا اکبرزاده‌وظیفه‌دان، محمدقاسم سیداسماعیلی و علی کروژده هر سه از مشهد و در اوزان 97 و 130 کیلوگرم به ترتیب احمد ولی‌زاده از قوچان و یوسف طلعتیان از مشهد مقام‌های برتر را به دست آوردند.

نفرات برتر گروه سنی B نیز در وزن 63 کیلوگرم حسن ارقیه از شهرستان فریمان، در وزن 69 کیلوگرم حمیدرضا تاج‌پور از شهرستان نیشابور و در اوزان 85 و 130 کیلوگرم به ترتیب علیرضا طالبیان و محمد صالح‌آبادی هر دو از مشهد معرفی شدند.

ورزشکاران برتر گروه سنی C این بخش از مسابقات در وزن 63 کیلوگرم حمیدرضا ایزدی از شهرستان سبزوار و در اوزان 69 و 76 کیلوگرم به ترتیب حمید دواچی و حسن قلیچی هر دو از سبزوار و در وزن 130 کیلوگرم سهراب سماوی از مشهد معرفی شدند.

در وزن 63 کیلوگرم گروه سنی D نیز هوشمند نوشاد از مشهد، ابوالفضل هاشمی از سبزوار در وزن 69 کیلوگرم و در اوزان 76 و 130 کیلوگرم به ترتیب غلامحسین احمدی از مشهد و علیرضا استیری از سبزوار مقام‌های اول را به دست آوردند.

نفرات برتر گروه‌های سنی E در وزن 58 کیلوگرم این مسابقات کاظم کمالی از مشهد، در اوزان 63، 69 و 76 کیلوگرم به ترتیب محمدتقی بلندپور، حسین‌اصغر مشکانی و حسین غلامی هر سه از مشهد و در اوزان 85 و 97 کیلوگرم رضا جعفری و براتعلی امیری هر دو از مشهد اعلام شدند.

در وزن 69 کیلوگرم گروه سنی F مسابقات کشتی فرنگی پیشکسوتان خراسان‌رضوی، ذکریا رشیدی از مشهد و در همین وزن در گروه سنی G حسین عصاری از مشهد مقام اول را کسب کردند.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول