اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی خواستار شد

میزبانی مسابقات کشتی باچوخه کشورهای عضو اکو

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی از وزارت ورزش و جوانان خواست تا نسبت به میزبانی این استان از مسابقات کشتی باچوخه بین‌المللی کشورهای عضو اکو موافقت شود.

میزبانی مسابقات کشتی باچوخه کشورهای عضو اکو

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌شمالی به آدرس اینترنتی http://www.nkhorasan.ir، ابوطالب شفقت در دیدار با معاون استان‌های وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: با توجه به اینکه دبیرخانه دائمی نمایشگاه‌های صنایع دستی کشورهای عضو اکو در خراسان‌شمالی مستقر است و تولیت نمایشگاه‌های صنایع دستی اکو با این استان است، میزبانی مسابقات کشتی باچوخه بین‌المللی کشورهای عضو اکو نیز به خراسان‌شمالی داده شود.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت بالای جوانان خراسان‌شمالی در ورزش‌های باستانی و سنتی در سطح جهانی گفت: این استان از ذخایر ورزشی جهان است.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی همچنین خواست تا تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان در حوزه ورزش پیگیری شود و شاخص‌های مربوط به ورزش که هم‌اکنون نسبت به میانگین کشوری پایین است، افزایش یابد.

تلفیق ورزش با فرهنگ اسلامی و دینی نیز از دیگر درخواست‌های استاندار خراسان‌شمالی در این دیدار بود.

رسولی‌نژاد، معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان نیز در این دیدار از توجه وزیر به ورزش‌های سنتی و بومی و محلی استان‌ها یاد کرد و حمایت این وزارتخانه را از این ورزش‌ها عنوان کرد.

همچنین در این نشست پیرامون پروژه‌های در دست اقدام این وزارتخانه در استان و بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول