اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور اجرایی فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با فارس:

اساسنامه لیگ کشتی ایران تغییر می‌کند/ پای تمام استان‌ها را در لیگ باز کنیم

خبرگزاری فارس: مشاور اجرایی فدراسیون کشتی ایران گفت: در صدد تغییر اصلاحات و اساسنامه لیگ در فدراسیون هستیم. باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم تا پای تمام استان‌ها را در لیگ باز کنیم و شاهد لیگ منظم و پویاتری باشیم.

اساسنامه لیگ کشتی ایران تغییر می‌کند/ پای تمام استان‌ها را در لیگ باز کنیم

اسدالله رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: با واسطه روسای هیئت‌ها باید تلاش کنیم تا تیم‌های بیشتری در لیگ برتر و دسته یک داشته باشیم.

وی افزود: در حال حاضر مدیریت خوبی در فدراسیون کشتی حاکم است و در کنار مدیریت خوب کشتی‌گیران و کادر فنی بسیار قوی در دو بخش آزاد و فرنگی در قالب تیم‌های ملی حضور دارند.

مشاور اجرایی فدراسیون کشتی از حضور 13 کشتی‌گیر در رقابت‌های المپیک 2012 لندن خبر داد و اظهار داشت: در رشته آزاد هفت سهمیه و در رشته فرنگی نیز شش سهمیه کشتی‌گیران ایرانی موفق به کسب سهمیه ورودی المپیک 2012 لندن شدند.

دبیر و رئیس سازمان لیگ سابق فدراسیون کشتی گفت: از بین 13 کشتی‌گیر ایرانی در المپیک 2012 لندن شش ملی پوش در رشته‌های آزاد و فرنگی از مازندران هستند.

رضایی یادآور شد: از 14 وزن رشته آزاد و فرنگی تیم ملی کشتی ایران فقط در وزن 74 کیلوگرم رشته فرنگی موفق به کسب سهمیه المپیک 2012 لندن نشد.

مشاور اجرایی فدراسیون کشتی در ادامه افزود: مهم‌ترین مسابقات المپیک را پیش رو داریم که برای موفقیت کشتی گیران و کادر فنی در این تورنمنت مهم باید همه در این راستا حرکت کنیم.

وی درباره مسئولیتش در فدراسیون کشتی گفت: برنامه‌ها و اقدامات فدراسیون را با همکاری نایب رئیس و دبیر فدراسیون انجام می‌دهیم و در وظیفه و مسئولیت دیگری دخالت نمی‌کنیم.

رضایی گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در فدراسیون نیست و همگی مسئولیت خودشان را به درستی در فدراسیون می‌دانند و به طور حتم تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی بدون حاشیه در المپیک 2012 لندن موفق خواهد شد.

مشاور اجرایی فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: در صدد تغییر اصلاحات و اساسنامه لیگ در فدراسیون هستیم و باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم تا پای تمام استان‌ها را در لیگ باز کنیم و شاهد لیگ منظم و پویاتری باشیم.

وی در پایان افزود: همیشه خودم را خدمتگزار کشتی می‌دانم و تا جان دارم تمام تجربیاتم را برای موفقیت کشتی ایران به کار خواهم برد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول