اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

عشایر برای دفاع از اسلام با امام(ره) پیمانی ناگسستنی بستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: عشایر قبل از انقلاب به عنوان مدافع اسلام با هیچ حاکمی سازش نکردند اما پس از انقلاب دست یاری به سوی امام دراز کرده و برای دفاع از کیان اسلام با نظام و ملت هم‌پیمان شدند.

عشایر برای دفاع از اسلام با امام(ره) پیمانی ناگسستنی بستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام بعد از ظهر امروز در دیدار با مردم عشایرنشین روستاهای بخش بازفت شهرستان کوهرنگ، اظهار داشت: عشایر در پیش از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پس از انقلاب در صحنه‌های مختلف حاضر و شهدای گرانقدری را تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند.

وی افزود: عشایر سلحشور و وفادار به اسلام که تا قبل از انقلاب به عنوان مدافع اسلام با هیچ حاکمی سازش نکردند پس از پیروزی انقلاب نیز دست یاری به سوی امام امت و ملت ایران اسلامی دراز کردند و برای دفاع از کیان اسلام و ترویج مبانی آن با دولت و ملت هم‌پیمان شدند.

نکونام با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که عشایر را ذخایر انقلاب نامیده‌اند، گفت: وجود روحیه وفاداری به نظام و آرمان‌های انقلاب و تلاش در راستای خودکفایی و استقلال کشور از بیگانگان موجب شد تا امام خمینی(ره) از عشایر به عنوان ذخایر انقلاب اسلامی ایران نام ببرند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه بر ضرورت پاسخگویی به مطالبات این قشر از جامعه تأکید کرد و گفت: مردم ساکن در روستاهای این بخش از کمبود امکانات بی‌شماری در رنج هستند.

وی با اشاره به مشکلات مردم این بخش، گفت: عدم دسترسی به آب آشامیدنی، فقدان دسترسی به جاده ارتباطی مناسب، فقدان امکانات بهداشتی و درمانی، فقدان امکانات آموزشی از مهم‌ترین مشکلات عشایر این بخش است.

نکونام در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، گفت: امروز مردم ساکن در مناطق محروم از کاستی‌های بسیاری در رنج هستند، اما این به معنای نادیده گرفتن خدمات ارزشمند صورت گرفته در سطح کشور نیست، اما ایران هرچه دارد به برکت خدمات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری امروز با مردم ساکن در روستاهای بخش بازفت شهرستان کوهرنگ دیدار و از نزدیک با مشکلات این مردم آشنا شد، در این دیدار به هر خانوار عشایری یک بسته فرهنگی اهدا شد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول