اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

اولویت نخست امسال، طرح توسعه کشاورزی است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: اولویت نخست امسال، مسئولان جهادکشاورزی استان و شهرستان کرمانشاه اجرای متحول‌کننده و اشتغال‌ساز، طرح توسعه کشاورزی است.

اولویت نخست امسال، طرح توسعه کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، دادوش هاشمی در جلسه هفتگی طرح توسعه کشاورزی استان کرمانشاه که با حضور مسئولان مرتبط، فرمانداران و اساتید محترم دانشگاه تهران به‌عنوان مشاور در محل سالن شهدای دولت برگزار شد اظهار کرد: اولویت نخست امسال مردم، مسئولان جهادکشاورزی استان و شهرستان، شرکت‌های آب، فرمانداران و بخشداران و همه مدعیان دلسوز کرمانشاه اجرای متحول کننده و اشتغال‌ساز طرح توسعه کشاورزی است.  

هاشمی ادامه داد: فرصت و ظرفیت‌های این طرح این امکان را فراهم آورده است که در صورت اجرای صحیح و صادقانه پدیده شوم بیکاری را ریشه‌کن کنیم و چهره کرمانشاه را به استانی کاملا سرسبز و پر درآمد تبدیل کنیم.

وی افزود: فرمانداران، بخشداران‌، مسئولان جهاد کشاورزی استان، اعضا شوراهای اسلامی و همه صاحب‌نظران برای ترغیب و تشویق مردم به اجرای طرح‌های گوناگون مرتبط با کشاورزی نشست‌های رو در رو برگزار کنند و تمام عرصه‌های طبیعی مناسب برای باغداری و سایر کارهای مرتبط با کشاورزی را شناسایی کنند.  

استاندار کرمانشاه خطاب به مسئولان حاضر در جلسه اعلام کرد: با تمام وجود راه‌های پرداخت تسهیلات به متقاضیان واقعی را مورد مطالعه قرار دهید و بدانید که ایام خدمت همیشگی و مادام‌العمر نیست پس قدر فرصت خدمت کردن را بدانید به ویژه خدمت به کشاورزانی که زحمتکش‌ترین مردمان کشورند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول