اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

3500 میلیارد ریال به کشاورزی لرستان خسارت وارد شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: خسارت ناشی از خشکسالی و پدیده ریزگردها به بخش کشاورزی و دامپروری لرستان براساس برآوردهای به عمل آمده 3 هزار و 500 میلیارد ریال است.

3500 میلیارد ریال به کشاورزی لرستان خسارت وارد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، اسحاق طاهری مقدم عصر امروز در جلسه ستاد بیمه محصولات کشاورزی لرستان در خرم‌آباد گفت: متاسفانه دو پدیده خسکسالی و گردوغبار کشاورزی و دامپروری لرستان را به شدت تحت تأثیر قرار داده  است.

وی با بیان اینکه کشاورزان و دامداران باید نسبت به بیمه کشاورزی و دامی خود اقدام و استقبال بیشتری داشته باشند، اظهار داشت: متأسفانه به دلیل استقبال کم کشاورزان و دامداران لرستانی از بیمه، امکان جبران خسارت‌های وارده به بخش کشاورزی و دامداری ناشی از خشکسالی و پدیده ریزگردها از محل صندوق بیمه وجود ندارد و این به یک معضل تبدیل شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از کشاورزان و دامداران لرستانی خواست برای بهره‌مندی از مزایای بیمه نسبت به بیمه محصولات و دام خود اقدام کنند، در غیر این صورت امکان جبران خسارت آنان ناشی از وقوع حوادث طبیعی وجود ندارد.

در ادامه عضو مدیریت گروه بیمه‌ای استان لرستان با اظهار تأسف از استقبال کم کشاورزان و دامداران لرستانی از صندوق بیمه گفت: در سال زراعی جاری میزان خسارت پیش‌بینی شده به بهره‌برداران لرستان 150 میلیارد ریال بر آورد شده است.

علی معتمدی اظهار داشت: در سال زراعی جاری بیش از 79 هزار راس دام سبک ،11 هزار راس دام سنگین و 42 هزار فروند زنبور عسل با عقد قرار داد زیر پوشش بیمه قرار دارند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول