اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافت خبر داد

اختصاص 7,2 میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های کشاورزی

خبرگزاری فارس: ‌فرماندار بافت گفت: تا‌کنون 7 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار به طرح‌های کشاورزی در شهرستان بافت اختصاص یافته است.

اختصاص 7,2 میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، محمد‌علی بهروز ظهر امروز در ششمین جلسه توسعه کشاورزی شهرستان بافت اظهار داشت: تمام طرح‌هایی که در جلسات مطرح می‌شود‌ به اداره‌‌ آبیاری نیز ارائه شوند ‌تا مشکل آب آن رفع شود.

وی افزود: تا‌کنون در مجموع 7 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار برای طرح‌های کشاورزی در نظر گرفته شده است.

بهروز بیان داشت: افرادی که طرح خود را ارائه داده‌اند، اما زمینی به آنها تعلق نگرفته است، باید با تعاونی‌ها‌‌ هماهنگ ‌و زمین دریافت کنند.

وی با بیان نارضایتی برخی از مسئولان مربوط به کشاورزی از اداره آبیاری خاطر نشان کرد: از اداره آبیاری تقاضا داریم برای تخصیص آب به مجتمع‌ها، نظر خود را یک‌باره بیان کرده و از حاشیه رفتن بپرهیزد.

بهروز تصریح کرد: مسئولان باید مانند بسیج کارهایشان ترویجی باشد، اینکه ما در یک روستا فعالیتی منجر به سود برای صاحب سرمایه و افراد دخیل در آن را ایجاد کنیم، خود نوعی تبلیغ و تشویق برای جوانان و افراد دیگر است.

وی ابراز داشت: ما در تمام روستا‌ها استخر ذخیره آب داریم، اگر بتوانیم طی جلساتی با مالکان ‌و زمین‌داران در روستاها آنها را متقاعد کنیم که جوانان را به سمت و سوی پرورش شیلات هدایت کنند، شاید بتوانیم کار و سرمایه‌‌ خوبی را ایجاد کنیم.

بهروز گفت: اگر در جلساتی که با روستائیان برگزار می‌کنیم، پنج نفر هم مشتاق شوند که به نفع خودشان نیز هست به تدریج تعداد افراد و سرمایه‌گذاران بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول