اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش هدفمندی یارانه‌ها

بانک کشاورزی جنوب کرمان 113 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

خبرگزاری فارس: مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: این مدیریت بیش از 113 میلیارد ریال تسهیلات در بخش هدفمندی یارانه‌ها در جنوب کرمان پرداخت کرده است.

بانک کشاورزی جنوب کرمان 113 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

محمدرضا حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: مدیریت ستادی شعبه‌های بانک کشاورزی جنوب کرمان بیش از 113 میلیارد ریال تسهیلات در بخش هدفمندی یارانه‌ها پرداخت کرده و توانسته است با جذب 100 درصد اعتبارات موصوف مقام اول را در کشور به خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به اینکه در 11 ماه سال گذشته این بانک با توجه به محدودیت شدید منابع جمعا به مبلغ یک تریلیارد و 250 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است، افزود: این تسهیلات شامل 75 میلیارد ریال در بخش آبیاری تحت فشار، 86 میلیارد ریال خرید ماشین‌آلات، 55 میلیارد ریال بنگاه‌های اقتصادی کوچک و زودبازده و 48 میلیارد ریال به گلخانه‌داران پرداخت شده است.

حاتمی تصریح کرد: همچنین 10 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌ا‌لحسنه در قالب سفرهای ریاست جمهوری، 30 میلیارد ریال قرض‌الحسنه ازدواج و بیش از 946 میلیارد ریال در سایر سرفصل‌های زراعت، باغبانی، دام و طیور، به کشاورزان منطقه تسهیلات پرداخت شده است.

وی ابراز داشت: از 124 میلیارد ریال اعتبارات ابلاغی به مشاغل خانگی و اشتغالزایی نیز 33 درصد پرداخت شده است.

حاتمی با اشاره به اینکه این مدیریت از اسفندماه سال 84 از مدیریت استان کرمان منتزع شده است، عنوان کرد: در حال حاضر با 366 نفر نیروی رسمی، قراردادی، شرکتی و کارگزار در 18 شعبه هفت شهرستان جنوبی کرمان در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول