اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد

تعزیر 23 واحد عرضه‌کننده نهاده‌های کشاورزی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از تعزیر 23 واحد عرضه‌کننده نهاده‌های کشاورزی در مازندران خبر داد.

تعزیر 23 واحد عرضه‌کننده نهاده‌های کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی مازندران، مهدی عباسی بیان داشت: در راستای برنامه‌های مدون تعزیرات حکومتی در سال جدید و حمایت از تولیدات داخلی، شعب تعزیرات حکومتی برای برخورد با متخلفان اقتصادی خاصه در بخش کشاورزی از آمادگی لازم برخوردارند.

وی با بیان اینکه در فصل کشاورزی عده‌ای فرصت‌طلب و سودجو درصدد ایجاد بازاری کاذب در عرضه نهاده‌های کشاورزی‌اند، گفت: این اداره کل با ایجاد گشت‌های سیار با مراجع ذیصلاح متخلفان را شناسایی و با تنظیم گزارش‌های لازم برای رسیدگی به تخلفات صورت گرفته به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

این مقام قضایی مازندران خاطر نشان کرد: روسای شعب تعزیرات حکومتی با توجه به اهمیت موضوع و تاکیدات ریاست سازمان با شدت بیشتری با تخلفات عرضه‌کنندگان نهاده‌های کشاورزی برخورد می‌کنند و اشد مجازات تعزیری را برای متخلفان در نظر می‌گیرند.

 

این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران درباره مجازات قانونی احصاشده برای متخلفان این بخش گفت: مجازات‌های قانونی شامل جزای نقدی، ممهورکردن پروانه کسب، قطع خدمات دولتی، نصب پارچه تخلف و پلمب واحد متخلف است که مجازات‌ها با توجه به مراتب تخلف اعمال می‌شود.

عباسی همچنین درباره عملکرد اداره متبوعش از ابتدای سال تاکنون در برخورد با عرضه‌کنندگان متخلف نهاده‌های کشاورزی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 30 فقره پرونده تخلف به شعب تعزیرات حکومتی استان ارجاع که از این تعداد 23 فقره رسیدگی و متخلفان به مبلغ 37 میلیون و 835 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی درباره تخلفات این پرونده‌ها گفت: عمده تخلفات در این پرونده‌ها، گرانفروشی 15 فقره، عدم درج قیمت 10 فقره و تقلب با 5 فقره بود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول