اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌آینده‌ای روشن ‌برای ‌نفت پیش‌بینی می‌کنم

قنبری: مدیران اصفهانی غریبه‌دوست هستند

خبرگزاری فارس: مربی جدید تیم نفت تهران گفت: در فوتبال اصفهان بهای زیادی به مربیان بومی نمی‌دهند به دلیل اینکه به توانایی آنها اعتماد ندارند، فرصت کار کردن در اختیارشان نمی‌گذارند.

قنبری: مدیران اصفهانی غریبه‌دوست هستند

کریم قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مدیران فوتبالی اصفهان غریبه‌دوست هستند و به مربیان خودی اعتماد نمی‌کنند.

وی با اشاره به همکاری با منصور ابراهیم‌زاده در تیم نفت تهران بیان داشت: موفقیت ابراهیم‌زاده در طول چهار سالی که هدایت تیم ذوب‌آهن را برعهده داشت، ثابت کرد که اعتماد به مربیان بومی می‌تواند مثمرثمر واقع شود اما مدیران فعلی چنین تفکری را ندارند.

مربی جدید تیم نفت تهران که در نیم‌فصل نخست لیگ یازدهم به عنوان مربی در تیم سپاهان حضور داشت، همکاری با ابراهیم‌زاده را افتخاری برای خود عنوان کرد‌ و افزود: ابراهیم‌زاده در علمی کردن فوتبال اصفهان نقش موثری را ایفا کرده است و خوشحالم که موقعیت همکاری با وی به وجود آمده است.

قنبری به شرایط تیم نفت اشاره کرده و بیان داشت: تمرین‌های تیم نفت را برای حضور پر قدرت در لیگ دوازدهم از اواسط خردادماه سال جاری آغاز می‌کنیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به وضعیت تیم نفت تهران تصریح کرد: قصد داریم تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کنیم و با درایت مجموعه باشگاه نفت، آینده‌ای روشن را برای این تیم پیش‌بینی می‌کنم.

به گزارش فارس، کریم قنبری که در لیگ دوازدهم در سه بازی نیز به عنوان مربی روی نیمکت تیم سپاهان نشست، پس از توافق این باشگاه با کرانچار از سرمربیگری تیم کنار گذاشته شد اما با تصمیم ابراهیم‌زاده به عنوان مربی تیم نفت را در لیگ دوازدهم همراهی می‌کند.

انتهای پیام/ش‌30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول