اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سپیدان:

مدیران دولتی در مقابل نظام شورایی مقاومت می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار سپیدان مقاومت مدیران دولتی در مقابل نظام شورایی و جا نیافتن جایگاه شوراها در جامعه را دو چالش پیش روی شوراهای اسلامی شهر و روستا دانست.

مدیران دولتی در مقابل نظام شورایی مقاومت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا انصاری در چهل و دومین جلسه شورای اسلامی استان فارس که در شهر اردکان برگزار شد، اظهار داشت: این یک حقیقت تلخ است که مدیران دولتی در مقابل نظام شورایی و پارلمان شهری مقاومت می‌کنند.

وی با انتقاد از چنین رویکردی گفت: اگر مردم را در تصمیم‌گیری‌ها دخالت دهیم و آنان نیز باور کنند که در تصمیم‌گیری‌های مرتبط با سرنوشت خود سهیم هستند، به یقین جایگاه شوراها در جامعه ارتقا پیدا می‌کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به نظام بودجه‌ریزی و سیاست تقسیمات کشوری انتقاد کرد و گفت: سیاست غلط در این دو حوزه باعث شده تا برخی از شهرستان‌ها چاره‌ای جز تجزیه استان را پیش روی خود نبینند.

انصاری بلوکه کردن اعتبار شهرستان‌ها را یکی از معضلات کشور در حوزه برنامه‌ریزی عنوان کرد و افزود: پیشرفت و ترقی شهرستان‌ها نیاز به سرمایه‌آوری دولت دارد بنابراین نوع نگاه‌های مدیران در حوزه برنامه‌ریزی باید تغییر کند.

فرماندار شهرستان سپیدان در ادامه از ظرفیت‌های منحصر به فرد استان فارس و شهرستان سپیدان سخن گفت و ادامه داد: تنگ تیزآب، تنگ غوره‌دان، برم فیروز، چله‌گاه و... طبیعت بکر و منحصر به فردی را در این منطقه از استان فارس پدید آورده است که در صورت وجود یک برنامه جامع و مدون می‌تواند ظرفیت بسیاری را برای تغییر الگوی اقتصادی فارس از کشاورزی به گردشگری در اختیار مدیران این استان قرار دهد.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول