اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد سنندج:

مدیران کردستان از برنامه‌های فرهنگی استقبال نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنندج از عدم استقبال مدیران از برنامه‌های فرهنگی انتقاد کرد و گفت: این موضوع شایسته مدیران استان فرهنگی کردستان نیست.

مدیران کردستان از برنامه‌های فرهنگی استقبال نمی‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حمیدرضا گوهری در مراسم آغاز بکار نخستین جشنواره جایزه ادبی مولوی کرد ویژه مناطق کردنشین کشور که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، انجام کار فرهنگی را به قطرات باران تشبیه کرد و با اشاره به اینکه برای ماندگاری و تداوم کار فرهنگی زمان لازم است، ادامه داد: نهادینه کردن و ترویج امور فرهنگی نیازمند پشتوانه قوی و تلاش و کوشش اقشار مختلف به‌ویژه مسئولان است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنندج با اشاره به تاثیرگذاری کارهای فرهنگی از مسئولان استان خواست تا برای کارهای فرهنگی ارزش قائل شوند.

وی برگزاری این جشنواره را بهترین فرصت برای تقدیر از شاعران ذکر کرد و اظهار داشت: برای تقویت زبان و ادب کردی در حوزه شعر قدردانی از فعالان این عرصه عامل موثری است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنندج از عدم حضور مسئولان استان به این مراسم انتقاد کرد و گفت: با توجه به اینکه به اکثر ادارات استان دعوتنامه ارسال شده بود ولی متاسفانه حتی یک نفر از مسئولان نیز در این مراسم فرهنگی شرکت نکرده است.

گوهری عنوان کرد: عدم حضور مسئولان فقط در چنین برنامه‌ای خلاصه نمی‌شود بلکه در مراسم گرامیداشت سوم خرداد نیز که توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزارشده بود تعداد بسیار کمی از مدیران استان شرکت کرده بودند.

وی با تاکید بر ارزش قائل شدن برای کار فرهنگی، خاطرنشان کرد: متاسفانه تعدادی از مسئولان به مسائل فرهنگی توجه کمتری دارند که این امر شایسته مسئولان یک استان فرهنگی نیست.

وی بیان داشت: برای شرکت در مراسم‌های فرهنگی حتی نیازی به دعوت‌نامه نباید باشد و همه باید عاشقانه و با شور و اشتیاق در این گونه برنامه‌ها حضور پیدا کنیم.

گفتنی است، این جشنواره توسط موسسه فرهنگی ادبی مولوی کرد در کردستان و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شده است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول