اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور فرهنگی کمیته امداد خراسان‌شمالی:

دانشجویان نخبه مددجوی خراسان‌شمالی رایانه می‌گیرند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: 50 دانشجوی برتر و نخبه در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد رایانه می‌گیرند.

دانشجویان نخبه مددجوی خراسان‌شمالی رایانه می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی، مجید الهی‌راد اظهار داشت: 50 دستگاه رایانه با اعتباری بالغ بر 39 میلیون ریال به دانشجویان نخبه و برتر در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد اهدا می‌شود.

وی در ارتباط با شرایط و چگونگی استفاده دانشجویان مددجو از این خدمات افزود: این رایانه‌ها به دانشجویان دکتری و کارشناسی محصل در دانشگاه‌های دولتی، دانشجویان نخبه علمی با رتبه‌های تک رقمی کنکور یا منتخب جشنواره خوارزمی و المپیادهای علمی، مخترعان اهدا می‌شود.

الهی‌راد همچنین حافظان قرآن و نهج‌البلاغه، دانشجویان رشته کامپیوتر و رشته‌های فنی نیازمند به لپ‌تاپ با معدل 14 به بالا، دانشجویان ممتاز سایر رشته‌ها با معدل 17 به بالا، طلاب علوم دینی دارای معدل 16 و بالاتر که کارهای تحقیقاتی رایانه‌ای انجام می‌دهند، را از جمله دانشجویانی دانست که به آنها رایانه اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون هزار و 750 دانشجو و طلبه زیر پوشش این نهاد هستند، گفت: این افراد علاوه بر خدمات تحصیلی و فرهنگی از سایر خدمات این نهاد نیز استفاده می‌کنند.

رئیس اداره امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی‌اظهار داشت: در راستای رشد و بالندگی دانشجویان همه ساله برنامه‌های اردویی، آموزشی، فرهنگی و برنامه‌های هنری برای این دانشجویان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول