اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر خبر داد

صدور شناسنامه‌های رایانه‌ای بالای 15 سال در جم

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر از صدور شناسنامه‌های رایانه‌ای بالای 15 سال در شهرستان جم خبر داد.

صدور شناسنامه‌های رایانه‌ای بالای 15 سال در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم کیومرث صالحی‌نیا بعد ‌از ظهر امروز در دیدار با فرماندار و مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: خدمات ادارات ثبت احوال در سراسر شهرستان‌های استان بوشهر با کیفیت مطلوبی انجام می‌شود و مردم با کمترین معطلی خدمات بهینه را دریافت می‌کنند.

وی افزود: آمار نقش مهمی در رشد و توسعه دارد و بویژه در سال تولید ملی باید آمار و ارقام دقیقی از جمعیت و سایر موارد داشته باشیم.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر ضمن تشریح اهداف و برنامه‌های نوین سازمان ثبت احوال کشور خاطر نشان کرد: صدور شناسنامه‌های رایانه‌ای بالای 15سال در شهرستان جم به زودی راه‌اندازی می‌شود.

صالحی‌نیا تصریح کرد: طرح آرشیو الکترونیکی اسناد نیز با تلاش و فعالیت بیشتر به زودی در شهرستان جم راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: در استان بوشهر صدور کارت ملی با کیفیت مطلوبی انجام شده و هم‌اکنون بیش از 99.5 درصد جمعیت بالای 15 سال استان دارای کارت ملی هستند.

فرماندار جم نیز اظهار داشت: جایگاه سازمان ثبت احوال و نقش آمارهای وقایع حیاتی در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌های اجتماعی و اقتصادی کشور بسیار مهم و مؤثر است.

خلیل عبداللهی افزود: ثبت احوال در واقع تامین‌کننده نیازهای آماری و اطلاعات انسانی کشور است و همکاری و استفاده از خدمات دستگاه‌های مرتبط و افراد به نحوی که بتوان از تمام ظرفیت‌ها و امکانات آنها در ارائه خدمات و پوشش ثبت به موقع وقایع حیاتی و جلوگیری از دیر ثبتی و کم ثبتی استفاده کرد امری ضروری است.

وی اضافه کرد: شهرستان جم دارای موقعیت ویژه‌ای برای رشد و توسعه است و بویژه در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید نهایت تلاش و فعالیت خود را برای توسعه این شهرستان فراهم کنیم.

عبداللهی بیان کرد: مسئولان و مردم باید برای تقویت تولید ملی فرهنگ‌سازی کنند و مصرف کالای ساخت داخل باید نهادینه شود.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول