اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 48 ساعت رقابت 32 تیم

نخستین مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای کشور پایان یافت

خبرگزاری فارس: نخستین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای کشور پس از 48 ساعت رقابت 32 تیم از دانشگاه‌های سراسر کشور با معرفی تیم‌های برتر اول تا سوم به کار خود پایان داد.

نخستین مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای کشور پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان ظهر امروز در این مراسم  اظهار داشت: با تأسیس دبیرخانه دائمی این مسابقات در این دانشگاه این رقابت‌ها از سال آینده نیز بصورت مستمر در سطح ملی برای دانشجویان کشور برگزار می‌شود.

منصور دیاری افزود: انتظار می‌رود با برگزاری مطلوب و ارتقای سطح کیفی و کمی آن، این مسابقات در سطح بین‌المللی نیز برگزار شود.

وی با تقدیر از حمایت و همکاری علمی فنی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، معاونت پ‍ژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز تحقیقات فناوری‌های پیشرفته این دانشگاه و همچنین قدردانی از تلاش و حضور تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها و تمامی عوامل اجرایی این مسابقات عنوان داشت: این مسابقات با هدف ایجاد یک نوآوری و طرحی تازه برای ساخت بازی‌های بومی متناسب با فرهنگ ایرانی-اسلامی برگزار شد.

دبیر این دوره از رقابت‌ها در ادامه این مراسم ضمن ارائه گزارش کامل از نحوه برگزاری این مسابقات و تقدیر از تمامی عوامل اجرایی ابراز داشت: پس از مشورت و بررسی‌های نهایی اعضای کمیته داوران در بخش بازی‌های دو بعدی تیم‌های پارسیان از دانشگاه آزاد و علوم و تحقیقات فارس رتبه سوم، داتیس از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان رتبه دوم و پروشات از انستیتو ملی بازی‌سازی رتبه اول را کسب کردند.

محمد عصاریان افزود: در بخش بازی‌‌های سه‌ بعدی نیز تیم‌های مجتمع دیجیتال 22 بهمن از دانشگاه پیام نور تبریز  رتبه سوم، سنگ، کاغذ، قیچی از دانشگاه علم و صنعت ایران رتبه دوم و سیلک دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نیز رتبه اول را کسب کردند.

وی تصریح کرد: علاوه بر اهدای لوح تقدیر و  تندیس مسابقات به تیم‌های منتخب به رتبه اول هر لیگ مبلغ 10 میلیون ریال، رتبه دوم مبلغ 7 میلیون ریال و رتبه سوم نیز مبلغ 4 میلیون ریال جایزه تعلق گرفت.

به گفته وی، هیئت داوران علاوه بر انتخاب این تیم‌های برتر، تیم‌های واقعیت مجازی از دانشگاه آزاد سما واحد بوشهر، دکتر حسابی از دانشگاه آزاد مشهد، مجتمع دیجیتال 22 بهمن از دانشگاه پیام نور تبریز و تیم گیلاس از دانشگاه زنجان را به ترتیب به جهت تلاش برای روایت قصه، دستاورد فنی، دستاورد هنر سه بعدی و دستاورد خلاقانه‌ترین ایده را شایسته تقدیر دانست.

وی همچنین از دستاورد طراحی بازی دو بعدی  و همچنین دستاورد هنری تیم پروشات از انستیتو ملی بازی‌سازی قدردانی کرد.

مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه‌ای با عنوان (KASHANGDC2012)

با حضور سیدجواد ساداتی‌ن‍ژاد معاون پارلمانی وزارت علوم، عباسعلی منصوری نماینده منتخب شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، بهروز مینایی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و دانشجویان این دانشگاه در تالار غیاث‌الدین جمشید کاشانی برگزار شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول