اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

اطلاع‌رسانی روابط عمومی‌ها باید واقع‌گرایانه باشد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان گفت: اطلاع‌رسانی روابط عمومی‌ها باید واقع‌گرایانه و با صداقت باشد.

اطلاع‌رسانی روابط عمومی‌ها باید واقع‌گرایانه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کریم مهرشاد ظهر امروز در گردهمایی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی ویژه سوم خرداد اظهار داشت: بهترین شکل ممکن باید برای ارائه موضوعات در نظر گرفته شود و روابط عمومی باید فعال بوده و جایگاه خود را به خوبی بشناسد و آن را معرفی کند.

وی افزود: توجه به مناسبت‌ها و انجام کارهای ویژه برای ماندگاری در اذهان مردم وظیفه روابط عمومی‌ها است و اگر در تاریخ انقلاب اسلامی روز ماندگاری باشد و نسبت به گرامیداشت آن کوتاهی شود، جفا شده است.

مهرشاد تصریح کرد: شما باید برای ارتقای منزلت‌ها در جامعه از افکار جمعی استفاده کرده و مناسبت‌های روزهای مختلف را به بهترین نحو برگزار کنید.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید موضوعات مختلف را با آگاهی بیان کرده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را پاس بداریم و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را که 30 سال شاهد آن هستیم، بیان کنیم.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی اتفاق بسیار مهمی بود که نتوانسته‌ایم این اتفاق را به خوبی به خود و نسل بعدی انتقال دهیم و این واقعه باید به خوبی تبیین شود که شهدای 15 خرداد سال 42 زمینه‌ساز انقلاب سال 57 بوده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان افزود: شهدا بدون هیچ چشم داشتی جان خود را فدا کردند تا ما امروز آرامش داشته باشیم و این مسائل باید موشکافی و بیان شود.

مهرشاد با اشاره به سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر تصریح کرد:‌ این مناسبت بزرگ و یاد شهدایی که در این عملیات کار خدایی کردند، باید پاس داشته شود.

این مسئول گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری "وظیفه روابط عمومی‌ها و کسانی که در عرصه خبررسانی فعالیت می‌کنند، ایجاد امید و تقویت عزم و اراده عمومی مردم جامعه است" که روابط عمومی‌ها در راستای انجام این وظایف ابتدا باید آن را خوب شناخته و بعد فرآیندهای مؤثر را تقویت و احیا کنند.

وی اضافه کرد: امیددهی به مردم به کارآیی دستگاه‌های اجرایی و نظام بستگی دارد و زمانی که این اتفاق بیفتد، عزم و اراده مردم را به دنبال دارد و در صحنه‌های دفاع از انقلاب جانانه حضور می‌یابند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان عنوان کرد: اطلاع‌رسانی روابط عمومی‌ها باید واقع‌گرایانه و با صداقت باشد و تلاش همه این است تا راهکارهای مؤثر در امیدبخشی به مردم را یافته و به آن عمل کنند.

مهرشاد با اشاره به روز بهره‌وری اذعان داشت: یکی از رسالت‌های روابط عمومی‌ها فرهنگسازی در زمینه مصرف بهینه در جامعه است که با توجه به فرارسیدن فصل گرما باید مصرف انرژی درست صورت گیرد و با رفتار و گفتارمان این مسائل را در جامعه جا بیاندازیم.

این مسئول بیان داشت: ‌منابع انرژی ما محدود است که باید مصارف ما متناسب با منابع باشد تا با مشکل مواجه نشویم و بی‌توجهی به انرژی در ادارات و دستگاه‌ها، عدم تعهد به وظایف انسانی و اخلاقی و بی‌توجهی به بیت‌المال است.

وی در پایان متذکر شد: باید در جامعه آگاه‌سازی در راستای درست مصرف کردن صورت گیرد تا نظام اقتصادی کشور با این کار تقویت شود.

انتهای پیام/ن10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول