اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مسکن شهری همدان اعلام کرد

انجام بیش از 6 هزار قرارداد مسکن مهر در همدان

خبرگزاری فارس: سرپرست مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: در مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت تاکنون 6 هزار و 451 فقره عقد قرارداد صورت گرفته است.

انجام بیش از 6 هزار قرارداد مسکن مهر در همدان

آرش پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت سهمیه استان همدان طی سال‌های 89 و 90 در مجموع 5 هزار و 607 فقره بوده که تاکنون 6 هزار و 451 فقره عقد قرارداد صورت گرفته که این تعداد بیشتر از سهمیه تعیین شده است.

وی با بیان تحقق 100 درصدی برنامه‌های مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر افزود: سهمیه سال جاری در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت فعلاً مشخص نشده است.

سرپرست مسکن شهری بنیاد مسکن همدان بیان داشت: تسهیلات ارائه شده نیز بنا به نوع ساخت متفاوت بوده و برای ساختمان‌هایی که صنعتی ساخته شود 25 میلیون تومان، نیمه صنعتی 22 میلیون تومان و برای ساختما‌ن‌های سنتی نیز 20 میلیون تومان بوده است.

وی ادامه داد: در همایش اسفند ماه سال گذشته در مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر خودمالکان، 2 هزار و 805 فقره به بهره‌برداری رسید و قطعاً در خرداد ماه سال جاری نیز تعدادی از واحدهای خودمالک به بهره‌برداری می‌رسد.

پناهی تصریح کرد: در سال گذشته در مجموع شهرهای زیر 25 هزار نفر 11 هزار و 767 فقره ثبت‌نام داشتیم که از این تعداد 11 هزار و 280 فقره تأییدیه فرم (ج) گرفته و 7 هزار و 700 فقره نیز به بانک معرفی شده‌اند.

وی ابراز داشت: از معرفی‌شدگان به بانک‌ها نیز 6 هزار و 451 مورد موفق به عقد قرارداد با بانک‌ها شده‌اند.

سرپرست مسکن شهری بنیاد مسکن عنوان کرد: به خواست خدا در صورت واریز مبلغ آورده متقاضیان در موعد مقرر، انبوه‌ساز پروژه طبق برنامه زمان‌بندی ارائه شده نسبت به تکمیل پروژه اقدام کند و امید است متقاضیان نسبت به واریز آورده خود اقدام لازم را به عمل آورند.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها نیز متناسب با عملیات اجرایی آنها متفاوت است و در مجموع پروژه‌های 99 ساله حدود 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول