اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا مهرماه سال جاری صورت می‌گیرد

افتتاح 600 واحد مسکن مهر در هندیجان

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان از افتتاح 600 واحد مسکن مهر تا مهرماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

افتتاح 600 واحد مسکن مهر در هندیجان

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: تعداد یک‌هزار و 839 واحد مسکن مهر در این شهرستان در حال آماده‌سازی و ساخت است.

وی افزود: ساخت این واحدها تاکنون از رشد 85 درصدی فیزیکی برخوردار بوده که در نتیجه همکاری و تعامل مطلوب تعاونی‌ها و سازمان‌های اجرایی شهرستان به دست آمده است.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: تعداد 370 واحد مسکن مهر شهرستان در هندیجان شمالی و 230 واحد آن در هندیجان جنوبی تا مهرماه سال 90 آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به میانگین سهم آورده اعضا در این شهرستان اضافه کرد: میانگین سهم آورده اعضای تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان نزدیک به 4 میلیون و 100 هزار تومان بوده که امیدواریم با توجه بیشتر اعضا بیشتر شود.

فرج‌الهی در ادامه از تعامل و مشارکت نهادها و ارگان‌های اجرایی این شهرستان با تعاونی‌های مسکن مهر تشکر کرد و افزود: اداره آبفا، برق، گاز، مخابرات، شهرداری و ... تاکنون همه تلاش خود را برای اتمام پروژه مسکن مهر شهرستان انجام داده و در این زمینه از هیچ اقدامی فروگذار نبوده‌اند.

وی اضافه کرد: طرح مسکن مهر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های دولت و مهم‌ترین ابزار آن برای پاسخگویی به نیاز متقاضیان مسکن و جلوگیری از ازدحام تقاضا در بخش مسکن است.

فرماندار هندیجان گفت: به ‌منظور بهره‌مندی اقشار کم‌درآمد شهرستان هندیجان از مسکن و در راستای اجرای طرح‌های مختلف مسکن مهر پیگیری‌های متعددی برای بهره‌برداری از طرح مسکن مهر در این منطقه انجام شده است؛ البته نیازمند حمایت مضاعف مسئولان استانی هستیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم با اقداماتی که در دستور کار داریم بتوانیم در راستای خانه‌دار شدن اقشار نیازمند شهرستان گام‌های متعالی برداریم.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول