اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

سند راهبردی روابط‌ عمومی‌های گیلان تدوین شود

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: تدوین سند راهبردی روابط‌ عمومی‌های گیلان ضروری است.

سند راهبردی روابط‌ عمومی‌های گیلان تدوین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان مهدی سعادتی ظهر امروز در مراسم نخستین جشنواره روابط عمومی‌های گیلان در سالن اجتماعات شهرداری لاهیجان جایگاه استان را در کشور بلند و رفیع دانست و ابراز کرد: روابط عمومی‌‌ها باید با تلاش بیشتری فعالیت‌‌ دستگاه‌ها را اطلاع‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه جایگاه روابط عمومی دارای اهمیت ویژه‌ای در نظام است افزود: روابط عمومی‌ها پل دو طرفه بین مردم و نظام هستند.

مقام ارشد دولت در گیلان با تاکید بر کیفی‌سازی روابط‌عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان بیان کرد: خلا مدیریت یکپارچه اطلاع‌رسانی در گیلان وجود دارد و بر همین اساس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های گیلان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌ها از طریق روابط عمومی‌ها از خواسته‌های مردم مطلع می‌شوند گفت: روابط عمومی‌ها باید خواسته‌های مردم را به مدیران انتقال دهند.

سعادتی با تصریح بر اینکه روابط عمومی‌ها از ارائه اطلاعات غلط جلوگیری کنند ابراز کرد: از ابزارها و تخصص‌های اطلاع‌رسانی باید به نحو مطلوب استفاده شود.

وی آگاهی مدیران از افکار عمومی، افزایش شناخت مردم از نهاد و سازمان‌ها، ارتقای علم و تخصص روابط‌ عمومی‌ها برای بیان اصولی کارهای انجام شده در دستگاه‌های اجرایی استان را از موارد مهم کارکردهای روابط‌ عمومی عنوان کرد.

استاندار گیلان برگزاری جشنواره روابط‌ عمومی‌ها را نقطه عطف در ایجاد فضا برای مشارکت بیشتر دانست و خاطر نشان کرد: روابط عمومی خوب عامل شناسایی مخاطبان و برقراری روابط کاری بین مدیران و مردم محسوب می‌شود و باید از این فرصت استفاده بهینه شود.

وی رعایت درستی و صداقت را اصول مهم در کار روابط‌ عمومی خواند و تصریح کرد: روابط‌ عمومی‌ها از سیاه‌نمایی خودداری کرده و واقعیت‌های موجود را منعکس کنند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول