اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافت

جوانان ولایت‌مداری خود را به اثبات رساندند

خبرگزاری فارس: فرماندار بافت گفت: جوانانی که فضاهای روحانی را ایجاد می‌کنند با وجود اینکه جنگ را ندیده‌اند، ولایت‌مداری و پیروی مطلق از ولایت را نشان می‌دهد و جای بسی خوشحالی و سر‌افرازی است.

جوانان ولایت‌مداری خود را به اثبات رساندند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، محمد‌علی بهروز پیش از ظهر امروز در چهارمین یادواره شهدا شهرستان بافت اظهار داشت: جنگ بالفطره زشت و ترسناک است، اما رزمندگان غیور هشت سال دفاع مقدس این جنگ را زیبا ساختند.

وی افزود: رزمندگان ما میدان مرگ، خون و کشت‌ و ‌کشتار را همایش دعا و عبادت و عشق به خدا بیان ‌و اسرار خداوند و قرآن را نمایان کردند.

بهروز گفت: از زیبایی‌های دفاع مقدس این بود که قدرت و عظمت دین و قرآن را به جهانیان نشان دادند.

وی ابراز داشت: رزمندگان دفاع مقدس نشان دادند که یا حسین (ع) و یا زهرا (س) گفتن معجزه می‌کند و تفکر احمقانه دشمنان اسلام را درهم شکستند.

بهروز گفت: آن زمان که یک روزنامه بیگانه می‌نویسد "ایرانی‌ها باید منتظر معجزه باشند و مگر معجزه چیزی نجاتشان نمی‌دهد" و یا روزنامه‌ای اروپایی می‌نویسد "همچنان که خورشید در حال حرکت است نیروهای عراقی نیز در حال حرکت‌ هستند"، اما خداوند با عنایتی که به کشور ایران داشت، نشان داد که اسلام همیشه باید در صدر باشد.

وی به الهی بودن جنگ ایران اشاره و تصریح کرد: همه معجزه‌‌ دین ما را دیدند و ترسیدند، ‌دین بود که موجب زیبایی دفاع مقدس شد.

بهروز ‌از جوانان بسیجی تشکر کرد و بیان داشت: این جوانانی که این فضای روحانی را ایجاد کردند با وجود اینکه جنگ را ندیده‌اند، ولایت‌مداری و پیروی مطلق از ولایت را نشان می‌دهد که جای بسی خوشحالی و سر‌افرازی است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول