اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

بخش دفاع مقدس کتابخانه‌های عمومی اردبیل فعال است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از فعالیت واحد و بخش مربوط به دفاع مقدس با محتوای کتاب‌های ارزشی هشت سال جنگ ایران و عراق خبر داد.

بخش دفاع مقدس کتابخانه‌های عمومی اردبیل فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق فرهمندامین پیش از ظهر امروز در همایش "کتاب خرمشهر" در اردبیل اظهار داشت: بخش مربوط به کتاب‌‌های دفاع مقدس در کتابخانه‌های عمومی دارای ارزشمندترین کتاب‌ها در مورد آزادی خرمشهر است که اغلب مراجعه‌کنندگان ما به کتابخانه‌ها از این قسمت بازدید می‌کنند.

فرهمندامین ادامه داد: شکستن محاصره خرمشهر در واقع دفاع از ارزش‌های دینی و انقلاب ما بود که با دلاوری‌ها و پایمردی جوانان برومند ایران اسلامی حاصل شد.

وی افزود: منابع ارزشمندی اعم از کتاب‌های مکتوب و مقالات در حوزه دفاع مقدس و آزادی خرمشهر در کتابخانه‌های عمومی گرد‌آوری شده و در بخش مربوط به دفاع مقدس نگهداری می‌شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود برگزاری همایش کتاب خرمشهر را به منظور گرامیداشت یاد خاطره سالروز آزادی خرمشهر و معرفی برخی از آثار ارزشمند حوزه دفاع مقدس به ویژه فتح خرمشهر عنوان کرد و گفت: کتابهای این حوزه در حقیقت انتقال‌دهنده ارزش‌های دینی اسلامی و بازگویی رشادت‌ها، حماسه‌ها، مظلومیت‌ها، پایمرد‌ی رزمندگان غیور اسلام است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل کتاب‌هایی همچون "خرمشهر حماسه جاودانه"، "خونین شهر درآتش"، "خرمشهر دیاری در آسمان" و... را نمونه‌ای از کتاب‌هایی عنوان کرد که براساس خاطرات نقل شده از رزمندگان، مردم خرمشهر و افسران عراقی دستگیر شده، گوشه‌ای از رشادت‌های رزمندگان اسلام را به تصویر کشیده است.

فرهمندامین در پایان سخنان خود انتقال حماسه خرمشهر را به نسل‌های آینده ضروری دانست و ابراز داشت: انتقال چنین مفاهیمی که نشانه پایمردی ایرانیان و حقیقت تاریخی معاصر است، دشمن را به هراس انداخته و هرگونه دست‌اندازی‌ها را ناممکن می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همایش" کتاب خرمشهر" به همت کتابخانه‌های عمومی و سازمان بسیج کارمندان سپاه استان اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول