اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال جاری انجام می‌شود

انتشار ده‌ها کتاب در حوزه دفاع‌ مقدس البرز

خبرگزاری‌فارس: معاون‌ ادبیات ‌اداره‌ کل‌ حفظ آثار و نشر ارزش‌های‌ دفاع ‌مقدس گفت: طی سال ‌جاری با تمهیدات انجام ‌شده ده‌ها کتاب در حوزه دفاع‌ مقدس در استان‌ البرز تدوین و منتشر خواهد شد.

انتشار ده‌ها کتاب در حوزه دفاع‌ مقدس البرز

ابراهیم‌ رجوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار‌داشت: رهبری معظم انقلاب‌اسلامی بارها بر لزوم حفظ و حراست از آرمان‌ها و اندیشه‌های شهدای سرافراز هشت‌ سال دفاع‌ مقدس و انتقال این آرمان‌ها به نسل‌های بعد تاکید فرموده‌اند.

وی تصریح‌کرد: معظم‌ له این فعالیت را بسیار ارزشمند و دارای برکات‌ معنوی برای انقلاب و اسلام توصیف و حتی فرمودند که ارزش این کار کمتر از شهادت نیست.

* هنر بهترین زبان برای انتقال ارزش‌های انقلاب

این مسئول با ‌اشاره به تهاجم ‌فرهنگی دشمن و آغاز جنگ‌نرم علیه مقدسات جهان‌ اسلام از سوی غربی‌ها گفت: برای مقابله با‌ این تهاجم روز‌ افزون، چاره‌ای به‌غیر از استفاده از ابزارهای فرهنگی و ترویج اصول و ارزش‌های دینی و معنوی خود نداریم.

رجوانی با اشاره به تاثیر کتاب در افزایش آگاهی جوامع و استقبال نسل‌جوان از کتب ارزشمند افزود: در همین ‌راستا اداره کل‌حفظ آثار و نشر ارزش‌های ‌دفاع مقدس استان ‌البرز با جذب جوانان هنرمند و همچنین رزمندگان سپاه ‌اسلام در دوران هشت ‌سال دفاع ‌مقدس، کتب ارزشمندی در حوزه دفاع ‌مقدس طی سال‌های گذشته تهیه و منتشر کرده ‌است.

وی ابراز‌ داشت: این آثار مورد استقبال مردم به ‌ویژه نسل‌جوان قرار‌گرفته و توانسته تاثیر مطلوبی بر ترویج ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و ایثارگران در میان جوانان داشته‌باشد.

* رونمایی از 4 کتاب فاخر در حوزه دفاع مقدس در البرز

معاون ‌ادبیات ‌اداره ‌کل‌ حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس در پاسخ به این پرسش خبرنگار‌ فارس در کرج مبنی بر‌اینکه طی‌ سال‌ جاری چه برنامه‌هایی از سوی این معاونت در دست اقدام ‌است؟ گفت: با همکاری جوانان متدین و هنرمندان ارزشی استان تهیه چندین کتاب‌فاخر در دستور کار قرار‌ داشته و ما نیز از آنها حمایت‌می‌کنیم.

رجوانی ادامه‌داد: البته طی روزهای گذشته چهار عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی‌ و عرضه‌ شده که با‌ استقبال بسیار‌خوب مخاطبان جوان روبه‌رو شده ‌است.

به گفته وی، نقش استان‌البرز در دفاع‌مقدس به‌ روایت مطبوعات، جنگ شیمیایی عراق علیه ایران به‌روایت اسناد سازمان‌ملل، روزهای آفتابی و ظهر آبی حنظله عنوان این کتب است.

وی متذکر‌شد: البته کتاب ظهر آبی حنظله چاپ دوم است که این امر نشان دهنده استقبال مخاطبان از این کتاب و اتمام جلدهای چاپ نخست است.

رجوانی در پایان تاکید کرد: تلاش معاونت ‌ادبیات اداره حفظ آثار ‌دفاع‌ مقدس البرز حمایت از هنرمندان جوان و ارزشی استان است و در این راه تلاش داریم تا کتب فاخر با موضوع دفاع مقدس را مورد حمایت قرار دهیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول