اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌در گفت و گو با فارس مطرح شد

مأموران محیط زیست کهنوج به دنبال ‌دو قلاده خرس گمشده

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کهنوج گفت: پس از 14 روز تلاش شبانه‌روزی مأموران این اداره هنوز خبری از دو قلاده خرس یافت نشده است.

مأموران محیط زیست کهنوج به دنبال ‌دو قلاده خرس گمشده

سعیده رسولی‌زوار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: 14 روز پیش در منطقه کوه سرخ میان شهرستان‌های کهنوج و منوجان یک قلاده خرس ماده به همراه دو قلاده توله خرس مشاهده شده است.

وی افزود: با وجود اینکه توله خرس مصدوم 40 روزه را که 14 روز پیش در این منطقه پیدا کردیم به همراه خود به آن منطقه بردیم، اما هیچ اثری از مادر و توله خرس دیگر مشاهده نشده است.

رسولی‌زوار تصریح کرد: پس از 14 روز تلاش شبانه‌روزی مأموران اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کهنوج هنوز این مادر و یک قلاده توله خرس آن پیدا نشدند.

وی ابراز داشت: آثار و رد پای این دو خرس توسط مأموران این اداره پیدا شده است.

رسولی‌زوار عنوان کرد: اما این دو قلاده از 14 روز پیش تاکنون با وجود طعمه گذاشتن برای آنان، خود را نشان نداده و تلاش مأموران ما برای یافتن آنان بی‌نتیجه بوده است.

وی اذعان داشت: اکنون توله خرس 40 روزه به اداره محیط زیست شهرستان کهنوج منتقل شده است تا پس از مکاتبه با مرکز اقدامات لازم در این زمینه انجام گیرد.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول