اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب مسکن مهر ‌صورت گرفت

پرداخت کمک هزینه تامین مسکن به 1123 مددجو در استان فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی فارس گفت: در سال گذشته بالغ بر 30 میلیارد ریال کمک هزینه مسکن به یک ‌هزار و 123 نفر از افراد زیرپوشش این سازمان در قالب تعاونی‌های مسکن مهر مددجویان پرداخت شده است.

پرداخت کمک هزینه تامین مسکن به 1123 مددجو در استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحمید کشاورز عصر امروز در بازدید از پروژه مسکن مهر مددجویان بهزیستی قیروکارزین که با حضور علی رحمانی بخشدار مرکزی قیروکارزین و مسئولان بهزیستی و تعاونی مسکن مهر مددجویان همراه بود، اظهار داشت: با توجه به پیشرفت ضعیف پروژه مسکن مهر تعاونی مددجویان زیرپوشش سازمان بهزیستی در قیروکارزین نسبت به سایر تعاونی‌ها، باید ضمن تلاش بیشتر پیمانکار پروژه و اطلاع‌رسانی برای جذب آورده‌های متقاضیان، الگو و استاندارد معمول در پروژه‌های مسکن مهر نیز از نظر میزان زیربنای هر واحد در این پروژه رعایت شود.

وی کاهش زیربنای واحدها در این پروژه از 120 متر مربع به 80 متر مربع را موجب رعایت الگوی مسکن مهر و هزینه کمتر برای متقاضیان از نظر آورده دانست و تصریح کرد: وظیفه ما حمایت از مسکن مهر به عنوان طرح بزرگ و موفق دولت است و سازمان بهزیستی با توجه به موقعیت اجتماعی و اقتصادی متقاضیان زیرپوشش از 20 تا 50 میلیون ریال کمک هزینه به آنان پرداخت می‌کند.

کشاورز از پرداخت 30 میلیارد ریال کمک هزینه ساخت مسکن در سال گذشته به تعاونی‌های مسکن مهر مددجویان در استان فارس خبر داد و خاطرنشان کرد: این کمک هزینه‌ها به یک‌هزار و 123 نفر تعلق گرفته و همچنین آنان از پرداخت هزینه خرید امتیاز آب، برق، گاز  و نیمی از هزینه اخذ پروانه ساختمانی معاف هستند.

وی ادامه داد: در همین راستا 600 واحد از این مسکن‌های مهر مددجویان استان فارس در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بهزیستی فارس با بیان اینکه 95 درصد از خدمات این سازمان واگذار شده است، اضافه کرد: این خدمات به مراکز خیریه‌ها، هیئت‌های امنا و بخش‌های غیردولتی واگذار شده و سازمان بهزیستی در بخش نظارت و پرداخت یارانه‌ها فعالیت می‌کند.

کشاورز در پایان افزود: در زمینه جذب نیروی متخصص در سال جاری 212 نفر توسط سازمان بهزیستی جذب می‌شوند که شرایط استخدامی این نیروها در سایت استانداری فارس موجود است.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول