اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سمنان خبر داد

شلوغ‏ترین خیابان سمنان ساماندهی می‏شود

خبرگزاری فارس: شهردار سمنان از ساماندهی خیابان امام خمینی(ره) شهر سمنان به عنوان یکی از شلوغ‏ترین خیابان‏های این شهر خبر داد.

شلوغ‏ترین خیابان سمنان ساماندهی می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شهرداری سمنان، مهدی خراسانیان اظهار داشت: به منظور مرمت و احیای بافت تاریخی و برجسته شدن هرچه بیشتر بناهای تاریخی و دیدنی این مسیر، نظیر مسجد جامع، مسجد امام، بازار سنتی و امامزاده یحیی(ع)، سامان‏دهی خیابان امام خمینی(ره) در دستور کار شهرداری منطقه یک سمنان قرار گرفت.

خراسانیان از تشکیل کمیته تخصصی با عنوان ساماندهی خیابان امام خبر داد و گفت: علاوه بر شهرداری سمنان، سازمان‏های دیگر نظیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمان نوسازی و بافت قدیم شهرداری سمنان مسئولیت این کار را بر عهده دارند.

وی هم‏چنین تصریح کرد: به منظور سامان‏دهی این منطقه و جلوگیری از تخریب بافت فرسوده محله‏های مجاور، قرار است رفت و آمد در خیابان امام خمینی(ره) تا تقاطع خیابان طالقانی به صورت پیاده انجام شود.

شهردار سمنان موفقیت این طرح را در گرو مشارکت مردم به ویژه اصناف و بازاریان دانست و از شهروندان خواست تا نظرات و پیشنهادات خود را با سامانه 137 شهرداری سمنان در میان بگذارند.

انتهای پیام/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول