اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش:

رفع نقاط حادثه‌خیز آبپخش مهم‌ترین اولویت شهرداری است

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش گفت: رفع نقاط حادثه‌خیز آبپخش مهم‌ترین اولویت شهرداری است.

رفع نقاط حادثه‌خیز آبپخش مهم‌ترین اولویت شهرداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش سید محمود موسوی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهر آبپخش اظهار داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولین شهرداری آبپخش بوده و تمام توان خود را در این راستا به کار گرفته‌ایم.

شهردار آبپخش خاطر نشان کرد: اجرای پروژه‌ها بر اساس نکات فنی و مهندسی و توجه به کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی از مسائل مهمی است که همواره مورد توجه پرسنل شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش بوده و واحد عمران و مهندسی شهرداری به طور خاص بر این مسئله تاکید داشته‌اند.

موسوی اذعان کرد: در سال گذشته بر اساس اولویت‌ها و نیازهای شهر و بر اساس نظر اعضای محترم شورای اسلامی شهر پروژه‌های خود را پیشنهاد دادیم و در شورای برنامه‌ریزی شهرستان اجرای 13 پروژه عمرانی توسط شهرداری آبپخش در دستور کار قرار گرفت.

وی در همین ارتباط اضافه کرد: در حال حاضر اکثریت پروژه‌های عمرانی که در سال گذشته مورد توجه مدیران شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش بود، پیشرفتی 100 درصدی داشته‌اند و مابقی پروژه‌های عمرانی را تا تیرماه سال جاری به پایان خواهیم رساند.

این مسئول بیان کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری آبپخش در سال مالی 90 که تا تیر ماه سال جاری ادامه دارد سامان‌دهی خیابان اصلی شهر آبپخش است که از این مسیر به عنوان محور مواصلاتی استان‌های بوشهر هرمزگان و خوزستان یاد می‌شود.

شهردار آبپخش با اشاره به آغاز طرح سامان‌دهی این مسیر متذکر شد: در حال حاضر این پروژه آغاز شده و تسریع در روند اجرای آن به منظور روان‌سازی ترافیک شهر آبپخش در دستور کار شهرداری آبپخش قرار گرفته و به بهترین نحو ممکن شاهد اجرای این پروژه عمرانی خواهیم بود.

موسوی ادامه داد: تا پایان خرداد ماه سال جاری شاهد نصب المان میدان شهید اسماعیلی شهر آبپخش که در ورودی شهر آبپخش قرار دارد، خواهیم بود و این مسئله همواره مورد تاکید مسئولان شورای اسلامی شهر آبپخش و شهروندان عزیز آبپخشی بوده است.

وی اضافه کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز آبپخش در سال جاری به عنوان مهم‌ترین اولویت در دستور کار قرار دارد و با اهتمام شورا و شهرداری و با همکاری مردم و سایر دستگاه‌ها این امر عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول