اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سیرجان خبر داد

مشارکت 20 سرمایه‌گذار در طرح‌های شهرداری سیرجان

خبرگزاری فارس: شهردار سیرجان گفت: بیش از 20 سرمایه‌گذار در طرح‌های مشارکتی شهرداری سیرجان حضور دارند.

مشارکت 20 سرمایه‌گذار در طرح‌های شهرداری سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، مهدی عارفی‌نسب پیش از ظهر امروز در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری اظهار داشت: بودجه شهرداری سیرجان از 200 میلیارد ریال سال گذشته به 350 میلیارد ریال در سال جاری افزایش یافته است.  

وی عنوان کرد: توسعه شهری، ‌توجه به زیرساخت‌ها و اجرای بیش از 100 طرح عمرانی در حاشیه شهرستان جوابگوی بودجه نیست.

عارفی‌نسب بیان داشت: لذا لازم است که سرمایه‌داران در 25 طرح اعلام شده از جمله تولید و غنی‌سازی کمپوست از زباله‌، احداث شهربازی مسقف‌، احداث کارخانه تولید و بازیافت‌، طرح توسعه بازارهای جدید و قدیم‌، احداث مجموعه‌های گل و گیاه و مجتمع‌های نمایشگاهی و طرح حرم تا حرم از امامزاده احمد تا امامزاده علی (ع) مشارکت کنند.

وی از حضور بیش از 20 سرمایه‌گذار در طرح‌های مشارکتی خبر داد و افزود‌: برای رفاه حال مردم و برون رفت از وظایف روز‌مره باید به سمت جذب سرمایه‌دارها و سرمایه‌ها حرکت کرد تا بتوان به طرح‌های اجرایی سرعت بخشید.

وی وجود 550 هکتار فضای سبز شهرداری را در سطح شهر بالاتر از استاندارد اعلام و تصریح کرد: زیرساخت‌های شهری به گونه‌ای است که 40 شرکت صنعتی در سطح شهرستان می‌توانند با شهرداری همکاری کنند.

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در این همایش صاحبان سرمایه را به گونه‌ای صاحبان فکر برای توسعه شهری عنوان کرد و گفت: با حمایت سرمایه‌گذاران یک هزار و 200 میلیارد ریال ‌سال جاری در بخش‌های صنعت و معدن در شهرستان سیرجان سرمایه‌گذاری شده و سرمایه‌داران داخلی نیز می‌توانند در طرح‌های شهرداری با ارزش افزوده سرمایه خود به مردم خدمت کنند.

وی افزود‌: یک جامعه پویا احتیاج به همصدایی دارد و همه ادارات و نهادها می‌توانند با ارائه طرح‌های سرمایه‌گذاری به مردم سرمایه‌داران را وارد اجرای طرح‌های سرمایه‌ای کنند تا هم سرمایه‌ها راکد نماند و هم طرح‌ها به نتیجه برسد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول