اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خزانه‌دار شورای شهر شوشتر تأکید کرد

بازرسی مالی از شهرداری شوشتر

خبرگزاری فارس: خزانه‌دار شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: بازرسی مالی و اجرایی شهرداری شوشتر توسط کارشناسان خبره در دستور کار قرار گیرد.

بازرسی مالی از شهرداری شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرامرز محمودی‌کوهی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: در سال پایانی سومین دوره شورای اسلامی شهر هستیم و باید بازرسی مالی و اجرایی شهرداری در دستور کار قرارگیرد.

وی تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا بازرسی مالی و اجرایی و نحوه عملکرد واحد‌های مختلف شهرداری در دستور کار قرارگیرد و در این باره نیز در بودجه سال‌جاری شهرداری پیش‌بینی‌های مالی انجام شده است.

محمودی کوهی گفت: بسیاری از واحدهای شهرداری از نظر بهره‌وری دچار مشکلاتی هستند و به این دلیل باید با بازرسی انجام شده از بخش‌های متخلف شهرداری تلاش کرد تا بهره‌وری در این بخش‌ها افزایش یابد و از نیروی انسانی در شهرداری استفاده مطلوب‌تر شود.

این مقام مسئول با تأکید بر ساماندهی بازار آبادانی‌های شهر شوشتر افزود: لازم است فروشندگان لباس در بازار آبادانی‌های شوشتر سامان‌دهی شوند و جواز کسب از صنف مورد نظر را دریافت کنند.

وی با یادآوری مصوبه شورای اصناف اداره بازرگانی مبنی بر دادن مهلت 45 روزه به این افراد، تأکید کرد: قرار شده به این افراد مهلتی 45 روزه داده شود تا برای پیدا شدن مکان مناسب برای این بازار اقداماتی انجام شود.

وی بر سامان‌دهی قایق‌های ساحل شطیط شوشتر به شهردار تذکر داد و گفت: باید با سامان‌دهی قایق‌های موجود کنار ساحل رودخانه شطیط شوشتر مشکلات موجود در ساحل و غرق شدن شناکنندگان در این ساحل را به حداقل کاهش دهیم.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول