اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج:

دستفروشان در قلعه‌گنج ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: شهرداری باید نسبت به ساماندهی سریع‌تر دستفروشان و دوره‌گردها اقدام کند تا علاوه بر رفع سد معبر، آنها جایگاهی مشخص داشته باشند.

دستفروشان در قلعه‌گنج ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حسن مرادی امروز در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی شهرستان قلعه‌گنج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: برای ماه رمضان سال جاری 25 هزار کیلوگرم برنج ایرانی با قیمت مصوب 16 هزار و 500 ریال از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت به این شهرستان تعلق گرفته است.

وی افزود: گوشت قرمز و مرغ نیز به زودی با قیمت تعادلی روانه بازار می‌شود.

مرادی در بازدید از واحدهای میوه‌فروشی سطح شهر تصریح کرد: میوه‌فروشان باید برچسب قیمت را درج و بهداشت را کاملاً رعایت کنند تا محصولات در سطح شهرستان با یک نرخ مصوب به فروش برسد.

وی ابراز داشت: سال گذشته بیش از یک‌هزار و 423 مورد بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته است که بر اساس آن برای 133 واحد متخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

مرادی عنوان کرد: از این تعداد 25 واحد جریمه و چهار واحد نانوایی نیز به علت کم‌فروشی جریمه‌های سنگینی را متحمل شدند.

فرماندار قلعه‌گنج با تأکید بر ضرورت تشکیل اتحادیه صنفی در شهرستان گفت: می‌طلبد تا اصناف به یک اجماع کلی برسند تا زودتر این اتحادیه‌ها تشکیل شوند.

وی با انتقاد از نحوه فروش پخش‌کنندگان مواد غذایی اذعان داشت: باید خودروهای حامل مواد غذایی دارای برچسب و رانندگان آن دارای کارت بهداشت باشند.

مرادی بیان داشت: همچنین باید از تردد خودروهای حامل مواد غذایی در رستوران‌ها بدون هماهنگی با مرکز بهداشت و دامپزشکی جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: شهرداری باید نسبت به ساماندهی سریع‌تر دستفروشان و دوره‌گردها اقدام کند تا علاوه بر رفع سد معبر، دستفروشان نیز جایگاهی مشخص داشته باشند.

مرادی خاطر نشان کرد: می‌طلبد، نانوایان نسبت به افزایش کیفیت نان و پخت آن تلاش بیشتری کنند تا ماندگاری آن افزایش یابد.

وی اظهار داشت: توزیع گوشت قرمز بدبو و دارای رنگ‌های تیره و همچنین توزیع گوشت مرغ زیر 800 گرم تخلف و ممنوع است و با توزیع‌کنندگان و عاملان فروش آنها به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش فارس، فرماندار به همراه کارشناسان اداره بازرگانی، مرکز بهداشت و درمان و دامپزشکی از واحدهای صنفی شهرستان قلعه‌گنج بازدید کردند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول