اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان خبر داد

جمع‌آوری دستفروشان ماهی و فرآورده‌های دامی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از جمع‌آوری دستفروشان ماهی و فرآورده‌های دامی در دشتستان خبر داد.

جمع‌آوری دستفروشان ماهی و فرآورده‌های دامی در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن عصر دوشنبه در نشست شورای بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اظهار داشت: تامین سلامت و رفاه شهروندان امری مهم و لازم است و شورای بهداشتی همواره در این مسیر تلاش می‌کند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در ادامه با بیان دستور کار جلسه بر پیگیری جدی‌تر مصوبات جلسات قبلی شورای سلامت تأکید کرد.
کهن تصریح کرد: مصوبات شورای سلامت باید مورد توجه مسئولان قرار گیرند و انتظار داریم از این به بعد شاهد عملیاتی شدن تمام بندها و مفاد مصوبات باشیم.
وی با بیان عوامل مؤثر و شاخص‌های مهم در سلامت اذعان کرد: باید در تقویت شاخص‌های سلامت و تجهیز خانه‌ها و مراکز بهداشتی اهتمام ورزیم.
رئیس شبکه بهداشت دشتستان خواستار جذب مربی بهداشت در مدارس شد و گفت: از آموزش و پرورش می‌خواهیم در راستای جذب بیشتر مربی بهداشت در مدارس شهرستان دشتستان عنایت ویژه داشته باشد.
کهن با تاکید بر لزوم انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر اظهار داشت: پیگیری و تسریع شهرداری برازجان و اداره صنعت و معدن و تجارت برای انتقال کارگاه مزاحم شهری به خارج از شهر برازجان امری مهم است که باید عملیاتی شود.
وی با تاکید بر لزوم رعایت بهداشت توسط مرغ‌فروشی‌ها افزود: توقیف خودروهای فاقد مجوز لازم شبکه دامپزشکی که نسبت به حمل مرغ زنده، تخم مرغ و فرآورده‌های خام دامی در سطح روستا و شهر اقدام می‌کنند در دستور کار شورای سلامت قرار دارد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از جمع‌آوری دستفروشان ماهی و فراورده‌های دامی در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: تیمی توسط شبکه دامپزشکی متشکل از شهرداری، نیروی انتظامی، شبکه دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان برای مقابله و جمع‌آوری دستفروشان ماهی و فرآوردهای خام دامی دوره‌گرد تشکیل شده که انتظار داریم به نتایج لازم برسیم.
کهن یادآور شد: پرونده‌های تخلفات بهداشتی از سوی شبکه بهداشت و شبکه دامپزشکی به دستگاه قضایی ارسال می‌شود که انتظار داریم مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول