اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

دستفروشان رشت ساماندهی شوند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان خواستار ساماندهی دستفروشان شهر رشت شد و گفت: شهرداری دستفروشان مرکز رشت را به بازار مناسبی هدایت کند.

دستفروشان رشت ساماندهی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی ظهر امروز در جلسه شورای سلامت گیلان با تبریک فرا رسیدن سال نو به اجرای طرح پزشک خانواده اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای طرح پزشک خانواده در شهرها تاثیرگذار است و وضعیت درمانی بیماران را سامان می‌دهد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح پزشک خانواده موجب استفاده بیشتر از فارغ‌التحصیلان پزشک عمومی می‌شود، افزود: پزشک خانواده نقطه اتصال خانواده‌ها و مراکز درمانی است.

رضوانی درک و فهم بهداشتی جامعه را بالا خواند و بیان داشت: انتخاب پزشک خانواده اختیاری است و بیمار پزشک خود را تعیین می‌کند.

معاون استاندار گیلان با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت بیمار در پزشک خانواده به صورت تخصصی انجام می‌شود، ابراز داشت: پزشک عمومی در صورت نیاز بیمار را به پزشک متخصص ارجاع می‌دهد.

وی، اجرای طرح پزشک خانواده را طبق سیاست‌های کلان نظام عنوان کرد و یادآور شد: سال‌های گذشته طرح پزشک خانواده در روستاها موفق عمل کرده است.

رضوانی کنترل وضعیت بهداشتی اماکن عرضه مواد غذایی را به عهده علوم پزشکی دانست و تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده موارد غیربهداشتی آن را به شماره تلفن 09678 ستاد فوریت‌های بهداشتی اطلاع دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان، خاطرنشان کرد: نظارت بر فعالیت دستفروشان در زمینه کنترل مواد خوراکی حائز اهمیت است.

وی خواستار ساماندهی دستفروشان شهر رشت شد و گفت: شهرداری دستفروشان مرکز رشت را به بازار مناسبی هدایت کند.

رضوانی در ادامه به هفته سلامت در ابتدای سال 91 با موضوع سالمندی اشاره کرد و ابراز داشت: سالمندان در تمام خانواده‌ها وجود دارند و باید تکریم شوند.

معاون استاندار گیلان پیشگیری از بیماری را سرمایه‌گذاری و صرفه‌جویی در هزینه‌ها عنوان کرد و بیان داشت: تحرک بدنی تامین کننده سلامت است.

وی با اشاره به رشد 20 سال امید به زندگی از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون در کشور، یادآور شد: فعالیت‌های مختلفی انجام شده است تا امید به زندگی 20 سال در نظام رشد پیدا کند و باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

رضوانی به حماسه با شکوه 12 اسفند اشاره کرد و اذعان داشت: مردم حماسه با شکوه 12 اسفند را رقم زدند و مستحق خدمات گسترده هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه تخلف‌ها و نابسامانی‌های انتخاباتی در این دوره به حداقل رسیده است، افزود: انجام کارهای بزرگ انحراف‌هایی دارد که توسط برخی از افراد انجام می‌شود اما حضور گسترده مردم در صحنه موجب از بین رفتن ترفندهای دشمنان شد.

وی در پایان بر رعایت مسائل بهداشتی در جامعه تاکید کرد و گفت: متولیان امر در زمینه مسائل بهداشتی تلاش بیشتری انجام دهند.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول