اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بنابر گزارش خبرنگار فارس

دستفروشان پلدختر را تسخیر کردند

خبرگزاری فارس: پل شهر پلدختر توسط دستفروشان تسخیر شد.

دستفروشان پلدختر را تسخیر کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، بعد از گزارش خبرگزاری فارس از اعتراض مغازه داران شهر پلدختر نسبت به تعطیلی کسب و کار خود در روزهای پایان سال با اقدام غیر کارشناسی مسئولان پلدختر در مسدود کردن خیابان مرکزی شهر و درخواست آنها برای رفع مسدودی متأسفانه نه تنها هیچ اقدامی در راستای خواسته آنها صورت نگرفت دستفروشان با تسخیر پل مرکزی شهر پلدختر بساط مغازه‌داران را به هم ریختند. 

بر پایه این گزارش امروز هم جمع زیادی از کسبه و بازاریان شهر پلدختر با مراجعه به خبرگزاری فارس پلدختر اعتراض شدید خود را نسبت به بی‌توجهی مسئولان ذی‌ربط خصوصاً فرماندار اعلام کردند.

آنها گفتند جهت حل مشکل خود به فرمانداری مراجعه کردند اما نه فرماندار و نه معاون ایشان، چند روزی است در منطقه حضور ندارند.

یکی از بازاریان افزود: همه اجناسی را که جهت فروش در روزهای پایان سال خریداری کرده است به دلیل مسدود بودن خیابان مرکزی شهر و احاطه کردن آن توسط دستفروشان  روی دست وی باقی مانده است و در حال فاسد شدن است.

بخشیوند یکی دیگر از مغازه دارانی است که با اعتراض به این اقدام غیر کارشناسی گفت: مسدود نمودن خیابان مرکزی شهر توسط مسئولان ذی‌ربط در حالی صورت می‌گیرد که چند وقت پیش هم این خیابان و خیابان‌ها اطراف با داربست به خاطر انتخابات به مدت چند روز مسدود شده بود.

ایشان بابیان اینکه چطور می‌شود با این وضعیت کاسبی کرد افزود: مسئولان زحمتکش و مبتکر شهر فقط در زمان نوشتن مالیات و عوارض به آنها توجه می‌کنند.

براساس این گزارش بازاریان و کسبه شهر پلدختردر پایان با تأکید بر جبران خسارات خود با اعتراض شدید گفتند دیگر اقدام مسئولان برای رفع انسداد از خیابان مرکزی شهر نوش‌داروی بعد از مرگ سهراب است و فایده‌ای برای آنها ندارد، زیرا دیگر با فرارسیدن تعطیلات دستفروشان خود به خود خیابان را ترک می‌کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول