اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان تاکید کرد

جمع‌آوری دست‌فروشان از سطح شهر برازجان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان بر لزوم جمع‌آوری دست‌فروشان از سطح شهر برازجان تاکید کرد.

جمع‌آوری دست‌فروشان از سطح شهر برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات اصناف شهرستان دشتستان اظهار داشت: رفع مشکلات موجود در شهرستان دشتستان از مسائل مهمی است که مسئولان باید با برنامه‌ریزی مناسب و استفاده از تمام توان برای تحقق آن تلاش کنند.

وی افزود: استفاده از نظرات و راهکارهای نخبگان و افراد صاحب‌ اندیشه از مسائل مهمی است که در تمامی عرصه‌ها سبب رشد و توسعه شهرستان دشتستان می‌شود و در یک سال اخیر توجه خاصی به سرمایه‌های علمی شهرستان دشتستان در پیشرفت و توسعه این شهرستان داشته‌ایم.

خسروی خاطر نشان کرد: در راستای تحقق این اهداف والا اتاق فکر پیشرفت و توسعه اقتصادی شهرستان دشتستان با حضور نخبگان و صاحب‌نظران این شهرستان تشکیل شده و برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی با استفاده از نظرات و راهکارهای این گروه به منظور پیشرفت هر چه بیشتر شهرستان دشتستان انجام خواهیم داد.

فرماندار دشتستان اذعان داشت: ایران اسلامی در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و خصوصا چند سال اخیر در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی رشد چشمگیری داشته که همگی آنها نشان از توجه انقلاب و نظام اسلامی به پیشرفت و توسعه ایران اسلامی است و باید از تمامی موفقیت‌های به دست آمده به منظور توسعه و ترقی هر چه بیشتر شهرستان بهره ببریم.

خسروی با اشاره به مشکل بازار برازجان گفت: مشکلات بازار برازجان از مهم‌ترین مسائل و مشکلاتی است که در رفع مشکلات اصناف این شهرستان به چشم می‌خورد و مسئولان این شهرستان به ویژه مسئولان مرکز شهرستان باید توان خود را برای رفع این مشکل به کار گیرند.

وی ادامه داد: سامان‌دهی بازار برازجان از مسائل مهمی است که تا حدود زیادی به رفع مشکلات موجود کمک می‌کند و مسئولان باید هر چه سریع‌تر برای دستیابی به آن تلاش کنند.

خسروی بر لزوم جمع‌آوری دست‌فروشان در سطح شهر برازجان تاکید کرد و گفت: جمع‌آوری دست‌فروشان سطح شهر و بازار روز برازجان و سامان‌دهی ایشان در میدان میوه‌ و تره‌بار جدیدالاحداث خضر از راهکارهای اساسی رفع مشکلات اصناف دشتستان است که باید توسط نهادهای ذی‌صلاح مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول