اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

فعالیت دستفروشان در محدوده مرکزی تبریز ممنوع است

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از ممنوع بودن فعالیت دستفروشان در محدوده مرکزی این شهر خبر داد.

فعالیت دستفروشان در محدوده مرکزی تبریز ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز علیرضا نوین اظهار کرد: در مدیریت هدفمند و بدون مشکل ترافیک شهری و نیز ایجاد شرایط مناسب برای خرید و تردد شهروندان در محدوده مرکزی شهر به ویژه محدوده بازار و مراکز خرید، فعالیت دستفروشان در این محدوده در ایام منتهی به نوروز ممنوع شده است.

وی با اشاره به در پیش بودن عید نوروز و افزایش تقاضای سفرهای درون‌شهری از سوی شهروندان برای انجام خریدهای نوروزی گفت: با توجه به این موضوع لزوم برنامه‌ریزی اساسی برای مدیریت مناسب ترافیک و نیز بسترسازی برای راحتی و آسایش خیال شهروندان برای تردد و خرید بی‌دغدغه در سطح شهر بیش از دیگر ایام سال احساس می‌شود و در این راستا شهرداری تبریز به ویژه واحدهای خدمات شهری و نظارتی تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ایجاد سد معبر از سوی دستفروشان در معابر، خیابان‌ها، پیاده‌روها و گذرهای عمومی به کار خواهند بست.

نوین در عین حال با اعلام اینکه مکان‌های ویژه‌ای برای فعالیت دستفروشان در سطح شهر تبریز پیش‌بینی شده است، خواستار جدیت و همت خدمات شهری مناطق و واحدهای تخلف‌یابی شهرداری در برخورد با عوامل سد معبر شد.

وی همچنین خواستار حفظ حرمت و احترام افراد و دستفروشان همچنین مراقبت از اموال آنان از سوی کارکنان شهرداری در برخورد با سد معبر شد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول