اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

مخالفت شورای تامین با احداث بازارچه دست‌فروشان برازجان

خبرگزاری فارس: شهردار برازجان از مخالفت شورای تامین با احداث بازارچه دست‌فروشان برازجان خبر داد.

مخالفت شورای تامین با احداث بازارچه دست‌فروشان برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کریم حسین‌آبادی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: مسئله رفع سد معبر در معابر عمومی و خیابان‌های شهر برازجان یکی از خواسته‌های مردم است و شهرداری برازجان در ماه‌های اخیر پیگیری‌های مهمی در راستای رفع این مشکل انجام داده است.

وی افزود: در بحث رفع مشکل سد معبر برخی شهروندان برازجانی اعتراضاتی داشتند و ما برای رفع این اعتراضات، تصمیم به تعویض بخش خصوصی گرفتیم و هم‌اکنون مدتی است که فعالیت بخش خصوصی که وظیفه رفع سد معبر خیابان‌های شهر برازجان را برعهده داشت، تعطیل شده است.

حسین‌آبادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسئله رفع مشکل سد معبر را شهرداری برازجان انجام می‌دهد و واحد اجرائیات شهرداری برازجان انجام این وظیفه را بر عهده دارد و به نحو مطلوب در حال اجرای این وظیفه هستیم.

این مسئول با اشاره بر اینکه در آینده نزدیک شاهد تعیین بخش خصوصی رفع سد معبر در شهر برازجان خواهیم بود، ادامه داد: در حال حاضر چندین گزینه برای واگذاری وظیفه رفع سد معبر در نظر داریم ولی تا کنون انجام این وظیفه را به هیچ‌ یک از گزینه‌های پیش رو ابلاغ نکرده‌ایم.

شهردار برازجان اذعان داشت: برای احداث بازارچه دست‌فروشان در کنار بانک صادرات برازجان از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی شده و توافقات لازم را با مالک زمین انجام داده، مجوزهای لازم برای آغاز کار را اخذ کرده و پس از شروع کار شورای تامین شهرستان جلوی این کار را گرفت.

حسین‌آبادی تصریح کرد: در این زمینه نیروی انتظامی بیشترین مشکلات را آفریده و با پیگیری‌هایی که داشته مسئله را وارد سیکلی جدید کرده که قبلا در آن نبوده‌ایم.

وی با بیان اینکه ما برای ایجاد بازارچه تنها به مجوز شورای اسلامی شهر را نیاز داشته‌ایم، بیان داشت: قانون به ما اجازه ایجاد بازارچه با مجوز شورای شهر را می‌دهد ولی متاسفانه در حال حاضر شورای تامین شهرستان جلوی این کار را گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: بهترین مکانی که می‌توان برای ایجاد بازارچه در نظر گرفت مکانی در کنار بازار اصلی است که می‌تواند جلوی دست‌فروشان را بگیرد و اگر در مکان دیگری بازارچه ایجاد کنیم فرصتی دوباره برای دست‌فروشان ایجاد می‌شود.

شهردار برازجان با تاکید بر اینکه از نظرات مختلف استقبال می‌کنیم، اذعان داشت: اگر گزینه بهتری برای مکان ایجاد بازارچه پیشنهاد شود قطعا استقبال می‌کنیم ولی در غیر این صورت بر ایجاد بازارچه در مکان کنونی اصرار داریم.

حسین‌آبادی تاکید کرد: کسی که به بازارچه می‌آید، برای استفاده از بازار آمده و از قبل مکان مناسب برای پارک وسیله نقلیه خود را برنامه‌ریزی کرده است و بار ترافیکی خاصی بر وضعیت فعلی افزوده نمی‌شود و مسائل امنیتی را می‌توان با دیدگاه حل مسائل مرتفع ساخت.

وی با بیان اینکه بستن خیابان امام خمینی (ره) در حال حاضر امکان‌پذیر نیست، ابراز داشت: شهرداری برازجان برای بازار برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده و تا قبل از اجرای آن برنامه‌ها امکان بستن این خیابان وجود ندارد.

این مسئول بیان داشت: بازگشایی خیابان دلگشا و اتصال خیابان شریعتی به خیابان الفتح سبب کاهش بار ترافیکی از خیابان امام و خیابان بهداشت قدیم می‌شود و شهرداری برازجان اجرای این برنامه‌ها را در طرح‌های خود قرار داده که انجام این دو پروژه سبب رفع معضلات ترافیکی شهر برازجان می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول