اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیراز:

آش از دست‌فروش‌ها نخرید

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیراز گفت: شهروندان از خرید آش توسط آش‌فروش‌های سیار خودداری کنند.

آش از دست‌فروش‌ها نخرید
حمیدرضا قاسم‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: این روزها شاهد ازدیاد فروش آش سبزی صبح‌گاهی به صورت سیار در حاشیه خیابان‌های شهر هستیم که به علت بهداشتی نبودن این آش‌ها مردم باید از خرید آن خودداری کنند.
قاسم پور با اشاره به اینکه استقبال مردم از آش‌های صبح‌گاهی در استان فارس و شهر شیراز نسبت به سایر شهرهای دیگر کشور بالاتر است ابراز داشت: در این زمینه بازرسان بهداشت به صورت شبانه از محل پخت آش‌های سبزی بازرسی می‌کنند.
قاسم‌پور بیان داشت: باید در این راستا تمام افرادی که اقدام به تولید و ارائه خدمت می‌کنند مجوز داشته و استانداردهای بهداشتی را نیز رعایت کنند.
این مقام بهداشتی در شهرستان شیراز ادامه داد: برخی از صنوف آش را در ظرف‌های یکبار مصرف غیربهداشتی توزیع می‌کنند که در این زمینه نیز برخوردهای لازم صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه شهروندان خود باید بازرسان و ناظران بهداشتی در آش‌فروشی‌ها باشند خاطرنشان کرد: برخی از آش‌فروش‌ها از روغن‌ها چند بار استفاده کرده و بعد از آن پیاز داغ گرفته و بر روی آش‌ها می‌ریزند که این نیز علاوه بر اینکه مورد توجه بازرسان ما است باید مورد توجه شهروندان نیز باشد و خلاف‌ها را گزارش دهند.
به گزارش فارس، درصد بسیاری از مردم شیراز برای صرف صبحانه، آش سبزی معروف شیراز را خریداری می‌کنند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول