اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان بناب خبر داد

دستگیری سارقان زن منازل در پوشش دستفروش در بناب

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بناب گفت: پلیس شهرستان چند زن سارق را که در پوشش دستفروشی اقدام به سرقت می‌کردند دستگیر شد.

دستگیری سارقان زن منازل در پوشش دستفروش در بناب
علی سلطانی‌وش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: یک زن به مشخصات "م.‌ر" ‌حین انجام سرقت از منزلی واقع در یکی از محلات شهرستان بناب توسط پلیس آگاهی دستگیر شد و در پی آن ماموران سریعا" مناطق اطراف را به صورت کامل بررسی و در نهایت دو زن دیگر به هویت‌های معلوم را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.
وی گفت: در تحقیقات به عمل آمده متهمان معترف شدند علاوه بر سرقت منزل اخیر، تعداد چهار مرتبه به شهرستان بناب آمده و چهار فقره سرقت مشابه منزل انجام داده و مقادیر طلا و جواهرات و وجه نقد به سرقت برده‌اند و در طلا فروشی‌های شهرستان نقده به فروش می‌رساندند.
وی افزود: متهمان دستگیر شده تحت عنوان دستفروش در محلات خلوت شهر تردد کرده و در زمان‌های ظهر پس از دق‌الباب منازل و اطمینان از خالی بودن آنان وارد منازل شده و اقدام به سرقت کرده و پس از آن از شهر خارج و به استان آذربایجان‌غربی شهرستان نقده عزیمت می کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بناب افزود: با توجه به نوع سرقت‌های انجام یافته، ارتکاب سرقت توسط نامبردگان از سایر شهرستان‌های استان و استان‌های همجوار متصور است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول